Ik voelde hoe de zon mij langzaam ontwaakte uit mijn slaap, met tegenzin deed ik mijn ogen open en gaf toe aan het feit dat ik wakker was. Ik draaide me om en mijn blik bleef hangen op het vredige gezicht van Noah. Terwijl ik hem langzaam over zijn gezicht streelde, werd ook hij langzaam wakker. Nog voordat ik goedemorgen kon zeggen voelde ik zijn zachte lippen op die van mij, waarop een lieve glimlach volgde. "goodmorning Sunshine"Vandaag was de eerste dag van onze vakantie in Griekenland en het uitzicht was prachtig! de zee was helder blauw en het strand had wit zand. De huisjes waren allemaal wit en sommige hadden zelfs blauwe daken! Alles was versierd door de meest kleurrijke bloemen die je je maar kon bedenken. Er liepen smalle straatjes tussen de schattige huisjes met oneindig veel bestemmingen.
Nadat ik me had gedoucht en mijn tanden had gepoetst, was het tijd om te ontbijten. Het ontbijt stond klaar voor de deur en bestond uit heerlijke vers gebakken broodjes, vers geperste jus, verschillende soorten beleg en natuurlijk koffie. En als er iets is wat ik in de ochtend goed kan gebruiken, is het wel koffie.
Terwijl ik het ontbijt van het karretje waar het op stond naar binnen sjouwde, strompelde Noah slaperig de kamer uit. Ik grinnikte en liep vrolijk verder. Toen ik voor de tweede keer terug kwam lopen om de laatste dingen van het karretje te pakken, voelde ik Noah's armen langzaam om mijn middel glijden. Hij gaf mij overal lieve kleine kusjes, in mijn nek, op mijn schouders, mijn hoofd en op mijn rug. Ik voelde hoe er langzaam kippenvel ontstond terwijl Noah mij richting de muur duwde. Even vergat ik alles om me heen, voor een split seconde was het alleen Noah en ik. Terwijl onze kus steeds ruiger werd voelde ik hoe ik steeds harder tegen de muur werd gedrukt.
JE LEEST
I fell in love with my teacher 2
RomanceDit verhaal is een vervolg op "I fell in love with my teacher" in dit boek zal het verhaal van Noah en Sanne verder gaan. Het is een boek vol liefde en drama! Heel veel lees plezier! Liefs mij xx Dutch story/ Nederlands verhaal!! NIET KOPIËREN ZOND...