~deel 8~

148 2 0
                                    

Noah's POV

Ik voelde hoe Eva's hand langzaam onder mijn shirt schoof en op mijn borst belandde. Ik kreeg er kriebels van in mijn buik, maar voelde me tegelijkertijd ook zo schuldig. Haar lippen hadden die van mij gevonden terwijl ze mij wankelend richting het bed duwde.
Ik plofte neer en Eva ging op mij zitten, het duurde niet lang voordat het al helemaal uit de hand was gelopen..

"Klop klop", klonk er op de deur. "Mama ben je hier?" Eva schoot omhoog en keek geschrokken naar mij, "ja liefje, mama is hier" "even wachten met binnenkomen!". Lizzy wachtte netjes op de gang en kwam binnen toen Eva haar riep. Mijn haar zat verwilderd en Eva bloosde helemaal. "Waarom zijn jullie zo rood?" Vroeg lizzy onschuldig, "hebben jullie gesport?" Eva keek met paniekerige ogen mijn kant op. "Zoiets ja" zei ik grinnikend tegen Lizzy.

Mijn gedachten tolde door mijn hoofd, het voelde zo goed met Eva, maar ik voelde me zo schuldig tegenover Sanne. Wat een rot situatie was het toch ook, ook al had ik deze zelf veroorzaakt.

Met mijn hart in mijn keel pakte ik de deurknop vast, drukt de deur langzaam en krakend open en stapte naar binnen. Sanne was nergens te bekennen.. "misschien ligt ze in bed?" Bedacht ik me, ik liep zachtjes naar boven en keek door het kiertje van de deur. Daar lag ze.. snikkend onder de dekens.

"Wat is er aan de hand?" Vroeg ik bezorgd terwijl ik bij haar kwam liggen. "Ik- ma- ik ben"
Echt veel meer kwam er niet uit. "Shhh, rustig maar, haal een paar keer diep adem" zei ik, terwijl ik haar over haar hoofd aaide.

Met tranen in haar ogen keek ze me aan, "Noah.. ik ben zwanger.."

I fell in love with my teacher 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu