BÖLÜM-3 KARŞILAŞMA

55 3 2
                                    

Carl Tür'e görmeden direk Nicolas'ı içeri iter ve sonradan fark eder Yaptığından pişman bir şekilde

-Sı**ık
Der.

Tür Nicolas'ı tuttuğu gibi camdan atlar Nicolas Tür'ün ellerinde can çekişmeye başlar. Carl camdan nasıl yardım ederim diye düşünürken 5 tane Tür'ün yerde tutsak olan Nicolas'a yaklaştığını görür.

O sıra Carl korkudan vücudundaki kan akışından tutun hücrelerine ve moleküllerin kadar kontrol etmeyi başarır ve eliyle yaptığı hareketle Nicolas'ı havaya uçurur. Havaya uçururken Carl'in kollarından elektrik kıvılcımı çıkmaya başlar ve bu kıvılcımlar birleşerek resmen kolları elektriklenmiş gibi olur. Sonra ise kollarından vücuduna yayılır ve gözleri komple elektriğe bürünür. Carl fazla beklemeden Nicolas'ı camdan içeri alır ve Carl bayılır...

Nicolas ne kadar Carl'i uyandırmaya çalışsada yaptıkları sonuç vermez. Tam o sıra villanın kapısını Türler kırmaya başlar. Nicolas ne yapacağını bilemez ve hemen yan oda olan yatak odasındaki gardroba saklanır. Carl ise meydanda baygın haldedir. Türler içeri girince Carl'in üstüne doğru zıplarlar ve tam Türler havadayken 2 tane pompalı tüfek ateş sesi gelir. Türler ölür. İçeriye zombie'ye benzer bir adam girer ve Türleri teker teker yemeye başlar.

Tam o sıra Carl ayılır ve etrafta ölü Tür ve Zombie'ye benzer birini görür. Zombie arkası dönük olması Carl'in faydasına olur hemen sessizce ayağa kalkar ve tam odadan çıkayım derken.

-Nereye gidiyorsun?

Der ve zombie kılıklı adam ve Carl'i pompalı tüfek ile vurur.

15 DAKİKA SONRA...

Olaylardan habersiz olan Nicolas ise

-Noooluyo laaan. Türler bitti şimdi ise fantezileri silah ile yapmaya başladılar. Yazık Yazık çok acıtır çook Neyse umarım Carl'e bir şey olmamıştır.

Bunu diyen Nicolas dolaptan çıkar ve birinin Carl'i sırtından götürdüğünü görür.

-Ama bu bir kız. Heeey Bayan buraya bakın o benim oğlum.
+Hemen gelsen iyi olur oğlun pompalı ile vurulmasına rağmen mermi hiçbir zarar vermemiş sanki içinden geçip duvara sekerek Zombie'ye benzer birine çarpmış. -Ohaaa ne yapmış bizimki yaa.
+Neyse yardım edin de taşıyalım fazla zamanım yok.
-Adını söyle yeter gerisini bana bırak.
+İyi adım Kerem Merve
-Bende Nicolas neyse yardım edeyim.

Nicolas , Carl'i tutar ve hemen jipine koşa koşa götürür. Dışarıda ne insan ne canlı hiçbirşey yoktur. Jipin arka koltuğuna koyar ve arabaya biner Merve ise ön koltuğa geçerek Nicolas arabayı sürmeye başlar. Nereye gideceğini bilmeyen Nicolas sadece şu anlık Carl'i düşünür...

İNANILMAZ CARLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin