Öncelikle Hikayede yer ettiğim dostuma,arkadaşıma ve kardeşime buradana sevgi ve saygılarımı sunuyorum. .. IYIKI VARSIN!
Nicolas arabayı çakıllı yola sürünce Carl sallanarak dan ayılmıştı. Carl doğrularaktan arabanın ön koltuğunda kız olduğunu fark etti.
-Ohhh millet hayat savaşı versin siz hala ...
Şaka yapıyorum bu kız kim?+Bu kız dediğin kişi seni kurtardı.
-Öyle mi? Teşekkürlerimi sunarım e yani ne demememi bekliyorsun Nicolas.Carl arabanın arka sağ tarafına oturaraktan ön sağ yan aynaya baktı. Ve gördüklerine inanamadı Carl birşeyler hissetmeye başlamıştı. Sanki aşık olmuştu, ona baktıkça içinde aşk duyguları coğalıyordu. Siyah saç ,kahverengi göz ve masum yüzü onu alıp diyarlara götürüyordu. Ama yan aynaya bakarken arkada birşeyler fark etti daha dikkatli bakınca arabanın arkasında 8 tane Tür'ün koşuşturduğunu gördü.
-Nicolas başımız belada
+Efendim
-Arabanın arkasına bak lütfenNicolas dikiz aynasına baktı ve fark etti. Arabanın ibresi 150 km/saat de olduğunu ve dahada arttığını fark etti Carl. Birden arabanın önüne küçük bir kız çıktı ve Nicolas kıza çarpmamak için direksiyonu kırdı ağaca çarptı.
Carl hemen Merve'yi arabadan çıkardı. Nicolas Carl'e
+Carl hemen çıkar beni. Benzin yere dökülüyor patlayacak araba çabuk
Carl ayağa kalkar kalkmaz Tür Carl'i boynundan kavradı ve hemen bir yere götürmeye başladı. Carl ise gözünden gelen yaşla beraber hem aşk hemde dost acısı cekmeye başladı.
Tür Carl'i Tür lerin doğum yerine götürmüştü. Türler azgın köpek gibi Carl'e saldırmak istiyorlardı hepsinin ağzında insan kanı emeceğiz duygusu ile salyalar akıyordu.
Tür Carl'i bir kafese koyaraktan kafes yüksekten aşağı düştü. Kafes yere çarptığında parçalandı ve jelimsi bir yere düştü Carl. Jel Carl'i dahada içine çekiyordu kolları ve bacakları içine saplanmıştı ve yavaş yavaş da kafası içine saplanacaktı ve tam bu sıra Carl yapabileceği yeni bir güç keşfederekten onu kullandı.
2 tane kanat çıktı belinden kanatları çırparaktan jelden ayrıldı ve havaya uçmaya başladı çok fazla gidemeden yeni kullandığı gücün enerjisine dayanamayaraktan bayıldı6 SAAT SONRA
Carl gözlerini açtığında kendini bir odada yatakta uzanmış bir halde buldu. Etrafına usulca baktı ve yatağın dibindeki duvarda Merve'nin fotoğraflarını gördü etrafa birazdaha bakınca Türkiye haritasını da gördü. Ve o an Carl Türkiye de olduğunu anladı. Kapı birden açıldı ve içeri Merve ile Nicolas girmişti Merve'nin kafası sarılı, Nicolas ' ın ise ayağı sarılmış vaziyette idi.
Carl , Merve 'yi görünce kalbi hızlı bir şekilde atıyordu. Taa ki o adamı gören kadar.Odaya uniformali bir adam girer ve Merve'ye ''Aşkım salgın Türkiye ye de gelecek miş''
Carl Turkiyeye salgın gelmesine değil Merve'ye duyduğu yakınlığı , aşkı yalan olduğunu anlayınca vurulmuş idi.
Carl aşk acısı çekerken diğerleri eğeleniyordu hayat bu işte. ..
DEVAMI ÇOK YAKINDA GELECEK...
ARKADAŞLAR VOTE VE YORUMLARINIZ BENİM ICIN ÇOK ÖNEMLİ LÜTFEN HATALI YADA EKSİK GORDUGUNUZ YER VAR ISE YORUM DA SOYLEYINIZ...
DUYGU VE DUSUNCELERINIZI DE YER EDEBILIRSINIZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNANILMAZ CARL
Ciencia Ficción1999 yılında çıkan bir radyasyon faciası yüzünden insanların çoğu ölmekte yada çoğu ise tarif edilemeyecek bir canavar türün'e dönmüştü. Binlerce insan gün geçtikçe radyasyon nedeni ile ya ölüyor yada o kastedilen canavar tür ler tarafından katledil...