Az udvarra érve szintén eszméletlen látvány fogadott mindent. Lassan már nem győzöm többször leírni a látvány szót... De nem csoda, hisz nem lehet nem látványnak nevezni az elénk tárulkozó udvart. Kilépve a terasz ajtón egyből jobbra terült el egy kisebb csempézett terület, kemencével, tűzhellyel valamint, kényelmesebbnél-kényelmesebb székekkel természetesen a tűz körül elhelyezve-. Ha viszont balra néztél, egy igazi luxus medencét láthattál feltárulkozni. Nem vicceltem vagy túloztam...Rohadt jól nézett ki a körülötte elültetett fákkal, és a szépen gondozott növényekkel. Ráadásul egy jakuzzi is helyet foglalt a medence egyik oldalán, illetve egy kisebb fedett pavilon szerűség is. Nem beszélve a vízesésről, aminek a vize a medencébe csordogált.
(Mivel még nem igazán vagyok tapasztalt, nem tudtam több képet felülre feltölteni, ezért ide sikerült...)
Szó mi szó, nagyon takaros (és nem utolsó sorban luxus!) ,,kis" helyre lettünk meghívva. Komolyan felvenné a versenyt egy luxus lakosztályú hotel szobáival és kertjével. De! Nem nézelődni jöttünk, hanem kikapcsolódni egy kicsit! Ránk is ránk férne már egy kis lazítás. Hülyék lennénk nem kihasználni egy luxusház adottságait!
Mivel tájékoztattak minket is arról, hogy lesz medence, így Lisa is berakott egy fehér csipkés bikinit. Hogy én miért nem tettem be? Mert utálok fürdeni. Nyilván esténként én is megmosakszom, nem kell rosszra gondolni, de otthon, a zuhanyzóban egyedül vagyok legalább... Itt (vagy a strandon) pedig nem, sőt sokan néznek végig rajtam. Túl sokan. Ezért utálok strandra menni is. Nem tudom elkerülni az idegenek tekintetét, amint rajtam legeltetik a szemüket. És itt nem csak a szégyenlőségről van szó, hanem alapjáraton az önbizalomhiányomról is. Lisa és Seungmin is tudja ezt, ezért meg sem lepődtek rajtam.
-Na jó. Szerintem én csobbanok egyet, ha már ilyen a medence. Legalább még nincsenek sokan.-nézett körbe Lisa, majd felénk fordult.- Nem baj, ha magatokra hagylak egy picit?
-Ne hülyéskedj! Attól még, hogy mi nem fürdünk, te nyugodtan menj csak. Tudunk vigyázni magunkra.-kacsintottam egyet mosolyogva.
-Jó, benned nem kételkedem, de Seungmin képes pia nélkül is hülyeségeket csinálni, inkább vigyázz rá.-nyújtotta ki nyelvét barátunkra.
-Mert én nem?-húztam sejtelmes mosolyra a szám.
-Felejtsd el, amit mondtam. Reménytelen, hogy ne okozzatok csalódást, de mentőt nem akarok hívni és nem vagyok felelős értetek!-legyintett, ám ekkor Seungmin bosszút állva felkapta Lisát a hátára, majd egy jól irányzott hajítással beledobta a medencébe. Csakhogy még ruha volt rajta... De még így sem akadályozott meg a nevetésben, már a hasamat fogtam összegörnyedve mikor szerencsétlen fiúra rivallt.
-Te barom! Hűtlen gyászkoporsó! Ha már ruhástul bedobtál, segíts kijönni!- nyújtotta morcosan Lisa a kezét a medence peremében kapaszkodva. Seungmin nevetéstől rázkódó vállal nyúlt Lisa kezéért, ám egy óvatlan pillanatban Lisa megrántotta a kezét, és a hűtlen gyászkoporsó is beleesett a vízbe. Tekintve, hogy Seungmin víziszonyos, miután a víz hozzáért, egyből szállt is ki a medencéből, majd bosszúsan Lisara nézett, akinek már szintén a könnyei potyogtak (engem is beleértve).
-Ezt még visszakapod a ma este folyamán te könyörtelen boszorka, és nem fogok kegyelmezni muhahahaha!-húzta ördögi mosolyra száját Seungmin, miközben Lisa is kimászott a medencéből, majd mindketten a ruhájukat kezdték el csavargatni. Mintha ezzel bármit is tudnának tenni a szárítás érdekében.(Írói megjegyzés: Ki kéne találni valami becenevet Seungminnek, mert iszonyú idegesítő folyton az egész nevét leírni xD Kommentbe várom az ötleteket!:D)
-Lószart. Akkor újból vissza kéne adnom neked, mivel nem lenne döntetlen. Pff...Matekzseni.-vágott vissza Lisa.
-Te csak ne szemtelenkedj! Tudtommal én még mindig idősebb vagyok nálad kislány!-húzta ki magát Seungmin, miközben lenézően szegte fel fejét, ezzel is felsőbbrendűségét mutatva ki.
-Én a helyedben meghúznám magam, vagy különben a nálam lévő gázos képeid az instagramon találnak nyugvást.-itt már senki sem bírta, és mindenkiből egyszerre tört fel a nevetés. Még alig vannak a partin, de mi már szakadva röhögünk. Kinek ide pia, ha anélkül is ilyen jól tudjuk magunkat érezni? Na jó, ezt még én sem gondoltam komolyan...Ez egy kicsit rövidebb részre sikeredett, de remélem, nem lett olyan rossz. Miután lezajlott a ballagásom, igyekszem minél több, és hosszabb részekkel érkezni! Jó éjszakát mindenkinek!😅💜😘
YOU ARE READING
Mindent az álmainkért
FanfictionEgy makacs és ezáltal visszatántoríthatatlan tinilány útja, az örök életre szóló boldogságért. Hogy miért és hogyan határozta el magát, hogy a lehetőségek városában élje le az életét, megtudod, ha elolvasod.:) A story legtöbb eleme, az én képzelete...