Bela Peşimi Bırakmıyor

27 1 36
                                    

Hepinize selam pandispanyalar. Nyse çok heyecanlıyım iyi okumalarr <3    Ravza ~~

____________________________ ❦

Başa bela müdürden öğrendiğim sınıfıma doğru ilerlemeye başladım. Çok kolay olmamıştı ama bulmuştum heheheh sınıfın kapısının kulpuna elimi koymuş tam açacakken birden kapı iç taraftan açıldı ve "gümm!!!" Sanırım kafam kırılmış olabilirdi.
Gözlerimi sımsıkı yummuş elimi alnıma götürmüş ve ağzımdan çıkan belli belirsiz 'ahhh' sesini umursamıyordum bile...
Gözlerimi fal taşı gibi açıp hangi domuzun bana bunu yaptığına bakacaktım kiiğ olduğum yerde kalakaldım. B-bi saniye bu Alazdı..

Kendimi bir kaç dakika sonra Alazla beraber revirde bulmuştum. Kafama buzu tutmuş gözlerime endişeyle bakıyordu. Sert hatları olan yüzü fazla iyiydi.. Ama  kafama yaptığı aklıma gelince tekrar sinirle gözlerine baktım. Buzu ittirip hızla ayağa kalktım ve " ne dikkatsiz domuzsun be" dedim. Demiş bulundum sanırım..

Kaşlarını havaya kaldırarak " ne dedin sen?!" demesiyle bir adım geriye gittim istemsizce.
Ayağa kalkıp üstüme doğru gelmeye başladığında gidebildiğim kadar geriye gittim ve en sonunda sırtımı duvar ile yapışmış buldum. Kömür karası gözlerine tedirginlikle bakarken tek kaşı havaya kalktı ve" Söylediğin şeyin arkasında dur ve şimdi tekrar et "dedi emredercesine.
Hayır ben bu kadar korkak biri değildim ama işte bu daha tanımadığım adamın heybeti kaslı vücudu, kapkara gözleri ve dev boyu onu korkunç gösteriyordu." Ne dediysem dedim bir daha önüne bakarsan sevinirim" deyip omzuna çarpmış yanından geçip gidecekken kolumdan sertçe tuttu ve duvara sertinde serti beni geri yasladı.

Panik olmaya başlamıştım hayır neden öyle bakıyordu ki off tanrım!
Dişlerinin arasından sert tavrıyla " bir daha ben cevap vermeden gidersen seni öldürürüm anladın mı!" dedi. Bu Bi sorudan çok haber veriyorum dercesineydi.
Hiçbir şey söylemeden gözlerine bakmaya devam ettiğim de ise " özür falan dilemicem sende önüne bakmıyordun başıma bela oldun zaten" deyip derin ve öfkeli Bi nefes verdi. Bir kaç saniye daha gözlerimin içine anlayamadığım bir şekilde bakıp gitti...

Resmen ilk günden bela çekiyordum. Bu kadar da olmazdı ama gerçekten. Off yaa OFFFF! çatık kaşlarımla sınıfa geri girdiğimde boş sıra olup olmadığına bakmaya başladım. Hehhh işte en arka cam kenarındaki sıra boştu. Kimsenin yüzüne bakmadan başım dimdik sıraya doğru yürümeye başladım. Bilirsiniz sınıfa ilk gittiğinizde racon için böyle olması gerekir. Herkes bilir!!!

Sıraya oturduğumda tam önümde tanıdık bir sima dikkatimi çekti. Bu serviste tanıştığım Burak değil miydi ya evet öyleydi hehe tanıdık biri. "selam!" diye seslendiğimde hafifçe başını bana doğru çevirdi ve yüzüme boş boş baktı. Gerçekten hatırlamamış mıydı yani. Birde o kadar tanışmıştık. "Almina ben serviste tanışmıştık sen hatırlamadın ama" dedim hafif sitemli çıkan bir sesle. Kaşları önce hafifçe çatıldı ardından yüzüne Hatırladım! dercesine bir ifade yayılmıştı.

" selam aynı sınıftayız demek ha" dedi ve gülümsedi. Bende aynı şekilde 32 diş gülümsedim ve " ayy evet ne güzel oldu tanıdık bir yüz" dedim gereksiz samimiyetle ama canım istemişti.
Biz havadan sudan öyleeeeesine konuşurken sınıfa biri girdi ve tüm sesler kesildi. Başımı hafifçe sınıf kapısına çevirip baktığımda kapkara gözlerin esiri olmuştum..
Herkes ona bakarken o bana bakarak yanımdan geçti ve sağ tarafındaki sıraya oturup kaşıya dimdik bakmaya başladı.

Burağın kulağıma gelen hafif sesiyle ona döndüğümde kaşlarım çatıldı. "işte has belanın ta kendisi" dediğini işittim...

______________________________ ❦

Evettt Alaz ve Alminanın karşılaşmaları iyice sıklaşır hale geldi! Bakalım ileride neler olucak kendinize iyi bakın pandispanyalarım öpüldünüzz✌️🖤

SERSERİ |☬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin