Deci...am inteles cum sta treaba. In minigames apare storyline-ul. Criminalul sau Purple Guy s-a deghizat in Purple Freddy. El a luat pe rand animatronii si le-a spus sa ii urmeze dupa care i-a ucis (Freddy,Bonnie,Chica). Apoi in alt minigame este amenintat de Puppet si se ascunde in acel costum a lui Spring. Costumul l-a inchis in el (Spring Trap...tadaaaa....capcana cu dinti care se inchide). Apoi Spring are o putere mare si i-a ucis pe toti din pizzerie si i-a pus ca un decor creepy. De ce nu muriti in joc cand sar ceilalti? Pai sunt doar spirite si nu te mai pot rani. Chiar si BB are un jumpscare ;_; . Compania Fazbear a creat un parc de distractii horror fiindca nu stiau ce mistere se ascund in spatele povestii de la Freddy. Tu esti in acel Horro Parc Attraction. Tu trebuie doar sa stai si sa nu il lasi pe Spring sa vina sa te ucida. heyyyyyyy....unde e Bonnie? Tu esti ultimul animatron in viata sau om si trebuie cu audio sound sa il distragi pe Spring din camera in camera sau sa inchizi ventul sa nu vina la tine. Ceilalti nu cauzeaza probleme dar iti strica sistemul. In cealalta parte e panoul unde le repari. Sunt fantome Freddy,Chica,Foxy,BB ;_; si Puppet. Apare si Mangle separat ....Wtf Scott? Si e cam creepy cand apare Freddy pe hol.
Apropo...Surpriza....s-ar putea sa filmez gameplay-ul de la fnaf 3 si sa il pun youtube. Yayyy pt. mine!!!:):):)
Si spuneti daca sa fac o carte separata cu fnaf 3 ghidul?
Pana atunci....Brofist!
CITEȘTI
FIVE NIGHTS AT FREDDY'S 2 - GHIDUL
RandomUn ghid despre acest joc SCRISA DE ANDREI HOMIUC TEODOR