MULTUMESC!!!

555 31 0
                                    

Hey dragi fani. Am vrut sa dedic un capitol din cartea mea voua. Nu pot sa va multumesc in comments pt. ca daca imi actualizez cartea voi vedeti. Deci. Nu am cuvinte sa imi exprim multumirea. MULTUMESC! Pentru ca sunteti alaturi de mine. Pentru ca imi sprijiniti cartile si le votati. Pentru ca sunteti niste persoane bune. Doua carti dintre ale mele au peste 1000 de vizuri sau altele au 700-800. Unele au o multime de like-uri. Asta din cauza voastra!!!:) Si vreau sa stiti cat timp va exsista wattpad eu voi posta in continuare capitole si va voi ajuta cu sfaturi. Cineva spunea odata ca eu sunt o floare iar voi gradinarii. Fara voi as fi ofilit. Cu voi sunt o floare voinica si vesela si puternica. Ce vreau sa spun este ca fara vou as fi mort.

Prima data am aflat de wattpad de la colegii mei de clasa. Am zis ce mai este si aia. Am vrut sa incerc. Am intrat si cum eram fan fnaf am cautat o carte si am gasit cartea Biancai0401. Apoi am citit-o si mi-a placut. Am vrut si eu sa ma alatur voua dar eram sfios. Apoi am prins curaj si am inceput ghidurile fnaf. Apoi cu ajutorul lui bekkypetru care a postat un comment pe pagina mea si mi-a dat un impuls de curaj si am reusit sa ma imprietenesc cu voi. Apoi voi m-ati sprijinit si am reusit. Am venit cu ideea fanclubului. Va multumesc cu sinceritate pentru tot!
SI CA INTOTDEAUNA....O SA VA VAD...IN URMATORUL CAPITOL...BYEBYE....SI AFSCHEID!

FIVE NIGHTS AT FREDDY'S 2 - GHIDULUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum