1. Bölüm : Close

863 83 71
                                    

Bana kendinden bahseder misin?Sen uzaktan görebildiğim kişiSeni sadece izlemek istemiyorumEvet, bana sadece kendinden bahset

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana kendinden bahseder misin?
Sen uzaktan görebildiğim kişi
Seni sadece izlemek istemiyorum
Evet, bana sadece kendinden bahset

~🎥~

Karanlık... Jeongin'in gördüğü tek şey buydu. Zifiri karanlık...

Sonra sesler duymaya başladı.

"O iyi mi?"

"Kafasını bir yere vurmuş olmasın?"

"Doktor falan mı çağırsaydık?"

Duyduğu tanıdık sesleri anlamlandırmaya çalışırken karanlık yavaşça kendini renklerin ortasına bırakmaya başlamıştı. Sonunda gözlerini açabildiğinde ise ilk gördüğü şey lacivert saçları iki yandan toplanmış mavi gözlü bir kız olmuştu.

"Marinette?" Aklına ilk bu isim gelmişti Jeongin'in. Hiç kimseniz yoksa ve çizgi film bağımlısı iseniz bu doğal bir şeydi tabiki.

Karşısındaki kız oldukça şaşırmış görünüyordu. "Beni tanıyor musun?" Diye sordu gözlerini belerterek. Şaşırması da doğaldı tabi. Daha önce görmediği biri ona ismi ile hitap ediyordu. Belki de annesinin bir akrabası olmalıydı. Bu çocuğun asyalı olduğu her halinden belliydi zaten.

"Ben... Bilmiyorum." Dedi Jeongin kararsızlıkla. Karşısında gerçekten en sevdiği çizgi filmin karakteri mi vardı? Biri şaka falan mı yapıyordu?

"Peki biz?" Diye sordu umutla pixie saçlı kız.

Jeongin onu tanısa bile onları korkutmak istemedi. "H-hayır." Diye mırıldandı gergin bir ifadeyle. Hala gördüklerine inanamıyordu. Belki de tanrı ona bir şans vermişti. Marinette'den önce Luka'yı tavlayabilirdi.

Bu düşüncesine gülmemek için kendini tutmaya çalıştı Jeongin. Hala bir rüya olduğunu düşünüyordu. Uyanana kadar eğlenebilirdi.

"O zaman ilk kendimizi tanıtalım." Dedi kızıl saçlı olan. "Ben Alya." Demesi ile herkes sağ baştan adını söylemeye başladı.

"Rose"

"Alix"

"Juleka"

"Mylene"

Ve son olarak ana karakter konuştu. "Beni tanıyormuşsun ama ben yine de söyleyeyim. Ben de Marinette."

Gözlerindeki parıltı ile karşılık verdi Jeongin. "Memnun oldum. Ben de Jeongin."

"Jeongin mi? Buralı değil misin?" Diye sordu merakla Rose. Bu çocuk ilgisini çekmişti. Gerçi tatlı olan her şey ilgisini çekiyordu.

Cartoon °Jeongsung° ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin