2

7 1 9
                                    

-Leila-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Leila-

Aşağı kattan gelen sesler karışıyordu. Heeseung ellerini yanan ateşe tutup:"Organ mafyasındayız ve öleceğiz..."

Niki:"Ne?!Ama ben...Ben daha gencim!"

Razia:"Pff..sadece sen değil,hepimiz genciz."

Jungwon:"Salak salak konuşmayı kesin.Geliyorlar..."-susmuştuk.
Yukarı kata çıkan Jinae yanımıza geldiğinden arkasındam daha bir kız ve iki çocuk da geımişti.

Jinae:"İşte..buradalar."

Dalgalı,açık kahve renkli saçlarını karıştıran çocuk:"Ne yapacağız..?"

Sunghoon:"Siz kimsiniz?Yoksa başımıza gelenleri biliyormusunuz?"

Jinae:"Bu benim kardeşim Hyunwoo.
Diğerleriyse iki ayrı kardeşler Timothee ve Nari."

Timothee:"Beni neden çağırdınız be..ne güzel uyuyordum."

Nari:"Kapa çeneni,günün 24 saatini uyuyorsun zaten."-derken gülerek bize bakmıştı.

Jungwon alnına düşen ıslak kahküllerini arkaya tarayıp:"Bakın,eğer birşeyler biliyorsanız söyleyin.Hem..ben sizi tanıyormuşum gibi hiss ediyorum.Yoksa..biz tanıkmıyız?"

Yanımıza oturdular.Jinae:"Pusula hala sendemi?"-sesi çok huzurlu ve nazikti.
Sabırlıydı..sakindi.

Jungwon yan cebinden pusulayı çıkardı.Tam uzatacakken geri çekti.Akıllıcaydı:"Pusulayı nerden biliyorsun..?Biz nerdeyiz..?Açıklamazsan vermeyeceğim."

Nari:"Sakin ol,biz katil ya da organ mafyası değiliz."-güldüğende Niki Razianın koluna girip:"Şu kız aklımı okuyor...korkuyorum."

Razia sadece kıkırdarken Jinae:"Nerde olduğunu merak ediyorsan 20 yıl sonradasınız."

"Ben de Obama :D "-dediğimde kimse gülmemiş,soğuk bakıyordu.
Yüzlerindeki ciddiliği görmem her şeyi anlamama yardımcı oldu.Gülüşümü topladım...

Jinae:"Şimdi pusulayı ver.."-dedi.Jungwon da beklenmedik cevapla duruksamıştı.Pusulayı verdi.

Jinae pusulaya bakarken dışarıda aniden gelen şimşekle Niki korkmuştu.Razianın koluna biraz daha sarılmıştı ki gülümsedi.

Jinae:"Çalışmıyor."

"Ne olacak?Düzelte bilirmiyiz?"-Jungwon sanki bu takımın lideriydi.Zeki ve kararlı.Soğuk kanlı düşünceleri olsa da tatlı birisi.

Hyunwoo:"Çalışmazsa bu zamanda toz olacaksınız.Yani bu...agh,kötü bir haber.."-endişeyle kardeşine baktığında Timothee kaba şekilde pusulayı aldı.Ayağa kalkmış odada adəmlarken pusulayı inceleyip:"Arkasındaki kahr olası taş yok.Çalışmasını sağlayan şey oydu."

Nari:"Nerden biliyorsun?"

Pusulayı Jinae'ye verip:"Salak değilim."

Razia:"Şimdi..ne olacak..?"-bana yaslanırken kolumu sıkıca tuttu.

Jinae:"Şimdilik burada kalın.Çıkmak ve dışarıda gezmeniz tehlikeli.Zaman sizi bulursa savuracak ve artık diğer zamanda da yok olacaksınız.Aslında diğer zamanda hayatınız dondu.Şimdi 20 yıl sonra da devam ettiriyorsunuz."

Jay:"O zaman..ailemizin de haberi yok ve olmayacak?Onlar da dondu?"

Jinae:"Evet,her şey dondu."

Çöken kısa sessizlikte Jungwonun düşünceli ve hırslı gözlerini gördüm. Sanki ne olursa olsun buradan çıkacağımıza dair birşeyler buluyordu..

Sessizliği Nari bozdu:"O zaman,ben aşağıda birkaç şey almıştım. Açsınızdır,akşam oldu.Hem sıcak çay da iyi gelir.Hava soğuk."-kalkıp aşağı kata inerken Hyunwoo:"Mutfağı dağıtmadan yanına insem iyi olur."-gülümsedi ve ardından o da gitti.

Niki:"Peki..sen bizi tanıyormusun?"-Jinae'ye baktı.
Utangaçca sorduğunda Jinae başını aşağı tuttu.Kıkırdarken kafasını salladı.

Jake:"Oh?Biz senin neyiniz?Mesela nerden tanıyorsun beni?"

Jinae:"B-ben..ben şimdilik aşağı ineceğim."-diyip gitti.

Az sonra Hepimiz toplanmıştık. Birlikte yemek yerken Sunoo:"Siz dörtlü bu evde'mi yaşıyorsunuz?"

Hyunwoo:"Aslında yaşamak değil,sadece bazen burada toplanıp vakit geçiriyoruz işte."

Narinin telefonu çalmıştı.İzin alıp açmıştı ama yanımızdan kalkmadı:"Alo?Efendim anne?...Çocuklarla yemek yiyoruz işte yine birlikteyiz...Hmm peki,seni seviyorum anne~"-kapatıp:"Birazdan eve dönelim Timmy,annem hava soğuk diyor."

Timothee:"Be güzel..yatağımla sarılmak için sabırsızım."-kapşonunu kapatmıştı ki Jinae açtı:"O zaman biz de döneriz Hyunwoo."

Jay:"Biz çatı katında'mı kalacağız?"

Nari:"Evet,zaten yerlerinizi hazlrladık.Kendi eviniz gibi yapın."

Jinae:"Ama anahtarş dışarıdan bağlayacağım çıkarken.Evi boş sanmaları iyi olur.Hem zaman geceleri dışarıda dolaşacak...işıkları kapatırsınız."

Sunoo:"Bu korkunç..neden vuradayız ki?!Şu an evimde olmam gerekiyordu!"

Jake:"Sunoo..karşı gelmekle her şey düzelmeyecek."-yemeğini bitirmişti.

Çocuklar çıkarken Nari Razianın başını patpatlayıp:"İyi geceler..her şey iyi olacak."-gözlerini kısan gülüşle baktı.Jinae bana bakıp:"Aşağı katta mum yaktım.Pillekenlere de bıraktım.
Gece aşağı inerseniz rahat olun.Ama işıkları açmayın."

Kafamı salladığımda gülümsedi.Gamzelerini yeni fark ettiğimde istemsizce gülüşünü vana da bulaştırdı.Karşılıklı gülümsediğimde:"İyi geceler..."-diyip şemsiyyesini açtı.

Çıkıp gitmiştiler.Sunoo işıkları kapatıp yukarı çıkalım.Yeterince korkuyorum zaten.Niki:"Ben de..."

Yukarı katta yerdeki yorganların üstünde yatacaktık.Razianın yanına geldim.Yine bir bebek gibi büründüğünde arka tarafında Jay uyuyordu.Jungwonsa benim diğer tarafıma geçti.Hala tavana bakarak düşünüyordu.

Söylendim:"Uyu...çok düşünüp bir cevap alamazsın.Zamanla alırsın..."
Yeniden geri dönüp uzandım.Sadece rahat uyumasını istedim.

"Haklısın Leila...iyi geceler.."
Dediğinde uzandı ve yüzünü sırtıma çevirmişti.Nefesini boynumda hiss etsem de kıpırdamadım.Gözlerim kapanırken kolunu karnıma sarmıştı.

Gözlerim kapanırken kolunu karnıma sarmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
'A Book Of Love'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin