Leila-
Sessizlik çökmüştü.
"Patlayan şeker isteyen yokmu?"-Danbi sessizliği bozdu gülümserken.Razia:"Bana ver...o şekerleri toz uyuşturucu gibi yiyeceğim.."-
dediğinde Sunoo gülmüştü.Chang:"Demek buraya yanlışlıkla geldiniz?"
Jungwon:"Yeniden okula dönüp o çardağı temizlemek istiyorum..."
Razia:"Bro..keşke o zehirli solucan beni ısırsaydı.."
Nari:"Öyle deme ama anne~"-Razianın koluan girdi ve omuzuna yaslandı.
Razia:"Lütfen..^^yapma..."
Nari:"Hadi annemin iş yerine gidelim ha?"-Razianın ellerini tutarken heyecanla söyledi.
"Annen?Yani..20 yıl sonraki Razia?"-kısık sesle söylesem de gülüyordum.
Jinae:"Bence de gidelim..benim annem de zaten orada."-kalkıp ceketini giyinmişti.
Nari:"Hah,ne güzel!Gidelim."-hala Razianın elini bırakmıyor ve birlikteyken daha hehecanlı davranıyordu.
Jay,Jungwon,ben ve Razia ile gidiyorduk.Jinae,Hyunwoo,Nari ve Timothee ile.Taksi ile gelmiştik.Büyük bir hastanenin önündeyken Razia gülümsedi:"Vay be...buradaçalışıyoruz Leila.."-bana gülümsediğinde karşılık verdim.
Birlikte asansöre taraf giderken Hyunwoo beni oldukca iyi tanırmışcaelimi tuttu ve güldü:"Korkmayacaksın^^"
Asansör korkumun olduğunu biliyordu.Ellerimi tuttuğunda korkumun çabucak sakinleşmesiyle bana o sıcak gülümseçeyi attı.Gülümsediğinde ince üst dudağı büjülüyor ve yanakları şişiyordu.Dağınık saçları arasından o kadar da çekik olmayan gözlerıe baktı.Açık kahverenkli gözleri ve ince kiprikleri vardı..
Nihayet vardığımızda Jungwon etrafa bakınıyor ve bir çocuk gibi meraklı gözlerini koridordaki doktorları geziyordu.Jay ise duvardaki yazılı tablolara bakıyordu.Okumaya çalışıyordu.
Bu an koridorun tam önündeki odadan bir kadın çıktı.Hemşireydi galiba.Nari onu görünce:"Bayan Jiwoo!"-yanına geldi:"Annem ve Leila teyzem nerdeler?"
Kadın:"Annen şu an ameliyyatda.Daha 2 saat oldu ama çıkar şimdi güzel kızım.Leilaysa az önce labaratuara indi."
Koridorun diğer tarafından gelen ses tanıdık gelmişti:"Razia ameliyyattan çıkınca yanıma gelmesini söyle."-ses döndüğümüzde saçları daha uzamış ve uçları dalgalı olan kadın gelmişti.
Jinae sarılmıştı:"Anne,nasıl gidiyor işler?"
"Kız?Sizin burda ne işiniz var?"-gülüyordu.Hala aynı..
"Aboo..burda velet Jungwon görüyorum...dur foto çekip ifşalayayım..."-telefonu çıkarırkenJungwon:"Poz verim bare 😔✌🏻"
Jay:"Beni de çekin! 🤡✌🏻"-sırıtıyordu salak pzolar verirken.
"Heheheheğğ...naysssss~"-telefonla çekip:"Şimdi ifşa taym~"-dedi Leila.
Nari:"Annem bi gelseydi de para alsaydım..."
Razia:"Uuu paralıyım o zmn sorun yok-3- "
Timothee arkaya bakarken:"İşte tanrıçamız geldii~"-sırıttı.
Hala aynı kızıl saçlarıylayken dalgalı omuzdan saçlarlaydı.Dolgun açık pembe dudaklarla gülümsedi vegelip Hyunwoo'nun dağınık saçlarını karıştırdı:"Naber veletler?"
Nari:"Annecim^^?"
"Cüzdanım aşağıdaki odamda. 16. Kat, 28 numaralı."-havalı şekilde oda anahtarını cebinden çıkarıp Nariye attı.Nari havada yakalayıp sırıttı:"Teşekkürler kraliçem~"
Sonra bize döndü:"Beni bekleyin,para çalıp gelicem -3-"-gitmişti.
Leila:"Nasıl gitti ameliyyat?"-Sordu.
Yine aynı şekilde kısa boylu kalan Razianın saçlarını karıştırıp gülümsedi.Yorgun yeşil gözlerle gülümsedi:"İyiydi..başardık."Nari gelmişti:"Huhu~buyrunuz anahtarınızı"-annesine verdi.Yine aynı gülüşle baktı:"Dikkatli olun."-dedi...
Jinae:"Biraz hastaneyi gezebilirmiyiz?Yani..meraklandım."
"Gezin.Ama çok kurcalanmayın."-Kızının saçlarını kulağının ardına taradı ve gülümsedi hafifce.
Birlikte koridorları geziyorduk.Jinae:"Ben de burada çalışmak isterdim.."-dedi koridordaki hemşirelere bakarken.
Timothee:"Evet.Bence de...çok havalı değilmi?Annemi hep idol'üm gibi görürüm."-güldü Raziaya bakarken.
Nari:"Hmm..ben ressam olmak isterim.Ya da bir stilist?Bilmem ama annem eskiden bir ressam olmak istediğini demişti.Ben de onun gibi olacağım.^^"
Hyunwoo:"Bense bir veteriner olacağım.Annem hep olmak istediğini söylemişti...bence benimle gurur duyacaktır^^"
Jinaenin telefonu çalmıştı.Ekrana bakıp gülümsedi:"Dedem arıyor."-telefonu açtı:"Merhaba.^^"
Gülümseyerek konuşuyorken telefondan gelen sesi tanımıştım.Hala o garip kelebek hissi yaşarken nedensizce gözlerim doluyordu.Ama bu hoş bir hissdi.Nari Jinaeye bakıyordu.Neden üzgün baktığını bilemem ama Timothee sanki birşeyler bilirmişce Narinin omuzlarına attı kolunu ve kendine çekip:"Gülümse salak.Sana yüzünü asmak yakışmıyor."-güldü.
Narinin sesini kısarak dediği cümleyi sadece ben duyduğuma emindim.Çünkü Jinaenin telefon konuşması zaten gürültü yapıyordu.
"Sence o bizi ne zaman görmeye gelicek...?Onu hiç görmedim..Bizden nefretmi ediyorki..?"-sormuştu.
"Bilmem.Ama Annem onun hep bir alçak herif olduğunu demişti...bence unut gitsin.Sen onu hakk etmiyorsun."-ablasının alnından öptü ve ona iri gülümseme sundu.
Herşeyi anlamıştım.Bu durumun zor olmasını anlamıştım.
Jinae:"Tamam dedecim,anneme de selam söylerim.Seni çok seviyorum^^"-telefonu kapatmıştı.Hyunwoo:"Ee?Nari paraları da aldın,nereye gidelim?"-O da diğer tarafına geçip Narinin saçını kulağının ardına taradı.
Nari güldü nihayetinde.Gülüşü Jay'in gülüşüyle neredeyse aynıydı.Bunu tatlı bulmuştum.
"Gezmeye ne dersiniz?Biraz şehirde gezemek iyi olur.Hava da güzel zaten.Birşeyler alırız,otururuz."-dedi hafif gülüşle Razianın elini yeniden tutarken.