-Razia-
"Heey~Saat geç oldu,uyanmak istemezmisin küçük ördek?"-gözlerimi açtığımda Nari başımdaydı.Kocaman koyu gözlerini bana dikmişti,gülümsüyordu.
Kalkıp oturdum.Yorgun halde saçlarımı karıştırdığımda bana sarılmıştı:"Agh,her sabah bu kadar yumuşacık olmana bayılırım~Bi de vanilya kokun~"
Gülmüştüm.Yüzüme bakıp burnumun üstünden öpmüştü:"Hadi aşağı inelim."-oysa gülümsemesi bana hatırlatma getirmişti.Güzel ve ince gülüşü yanaklarında derin çizgileri belirtiyordu...
Birlikte aşağı indiğimizde Jake:"Nihayet uyandın.Baya uykucusun."
Leila:"Pff..elimde olsa ben de uyurum.Ama fazla ses meselesi."-yanına oturduğuma gülümsedi ve saçlarımı karıştırdı.
Sunoo çayından içerken:"Bize geleceğe dair birşeyler söyleseniz?Mesela burda kendimizi bula bilirmiyiz?"
Heeseung:"20 yıl sonra kendimi aslında tabutta görüyordum...🙏🏻"
Jake:"Salak salak konuşma lan.Geleceğimiz belki de çok güzel ve daha parlak ha?"
Jinae:"Aslında Sunoonun da bizimle neredeyse yaşıt kızı var."
Sunoo:"Uvoooo!Ciddisin?Adı ne?"
Timothee kendisi için soğuk içecek alırken konuştu:"Ah,Danbi.Kızın 16 yaşı olduğuna inanmakta zorluk çekiyorum.Çok seksi."
Jinae:"Estafurullah..."
Hyunwoo:"Ehem..bence tatlı kız.Yani seksi biraz öte olmadımı?"
Timothee:"O kızın göğüslerini görmedinmi?Danbi harika ve seksi bir kız."
Nari:"Öğk...iğrençsiniz be!"-diyip dudak büzmüştü.Timothee Nariye gülüp:"Ne?Kıskanma bence.Danbi güzel işte napalım?"
Nari:"İnan anneme söylerim!"
Heeseung:"Tamam,tartışmayı kesin.Hem de babasının yanında."-sonda sade gülüş sunmuştu.
Aniden kapı çalmıştı.
Hyunwoo:"Bekleyin...ben bakıp gelicem."-kapı deliğinden bakıp bize döndü:"Rahat olun,annemler değil."-gelen başka bir çocuktu.-Leila-
Siyah deri ceketini düzeltip bizi görünce duruksadı.Kısık gözlerle yeniden Jinae ve çocuklara döndü:"Sıçtınız..."
Nari:"Bence o kadar da değil be..?"
"Razia teyze görürse ne olacak bilmem ama bu dünyada daha olmamış işgence yöntemlerini başlatacak."-demişti.Sessizlik çöktüğünde Nari gerilmişti.
Çünkü şu an her kes 'Razia teyze' kelimesine dikkatini koymuştu.Jinae:"Chang,bence artık sussan harika olu--"--
Chang sözünü kesip:"Ne?Haklı değilmiyim?Leila teyze görse cesetlerinizi google bile bulmaz."Sessizlik sessizlik üstüne gelmişti ve Chang o kadar rahatdı ki:"Ne?Leila teyzem de maşAllah yani,kadın godzilla. ^^"
Gergin sessizliği Razia bozdu:"Öhöm...ne sikim döndüğünü birisi açıklamazsa kimse ağzımı kapatamayacak^^"
Sakince koluna girdim:"Sakin ol...küfür etme gülüm,lütfen."
Jinae ağzını açacakken Chang yumuşak ve hafifce güldü:"Şey...size söylemedilermi?"
Nari:"Timothee!Bişey demiyecekmisin???"
Timothee:"Az evvel küfür etti,geri çekilip,teslim oluyorum. -3- "
Chang:"Öncelikle ben Lee Chang.Heeseung'un oğluyum.20 yıl sonrada sizi görmek güzel ha?"
Razia:"Pişt,Leila...bu çocuk yakışıklı haa.."
"Hıhıı..Heeseung,kayınvalidemiz olsana sen bizim?"-dediğimde Heeseung:"Allahım...ya sabır.."
Chang:"Jinae ve Hyunwoo Yang kardeşleri.Pek ortalığı karıştırmak istemem ama anladınız~ -3- "
Jinae:"Büzdüğün dudaklarını keseceğim..."
Hyunwoo:"Yapma..yapma kardeşim,sonra hapise gireriz."-Jinaenin koluna girip söylenmişti.
Kapının yine çalınmasıyla sessizlik yeniden çöktü.Hyunwoo kapı deliğinden bakıp rahatca açtı.Gelen tatlı bir kızdı:"Selam çocuklar~Size patlayan şeker aldım--"-bize bakıp susmuştu.
Chang:"Ah Danbi,geciktin.Az önce ortalığı fena kattım -3- "