Yalnızca 5 yaşlarındayken, aileleri tarafından gelecekleri ile ilgili planlar yapılmaya başlamıştı.
Kim Jennie ve Kim Taehyung aynı okullarda okuyacak, aynı üniversiteleri tutturacak ve daha sonra evleneceklerdi. Kim Taehyung, iki ailenin ortak şirketinde yönetimi alacak, ve Jennie de onun yanında çalışacaktı.
Jennie ve Taehyung, birbirlerini yalnızca küçüklük arkadaşı olarak görüyorlardı. Hatta belki de birbirlerini hiç olarak görüyorlardı.
15 Ocak 2011
"İşte oldu!"
"Sesli bir şekilde oku."
Kural 1: Kim Jennie Kedisi Bob'u Taehyung'un balığı Lily'den uzak tutacak.
"Taehyung, kedim balığınla arkadaş olmak istiyor."
"Hayır Jennie, Bob Lily'yi ham yapmak istiyor. Bunu anlayamadın mı?"
"Gerçekten mi? Eve gidince Bob'a kızacağım. Lily'den özür dilemesini söylerim."
"Evet, onunla konuşmalısın. Hadi kendi kuralını oku."
"Kural 2: Taehyung, Jennie ile barbie oynayacak."
"Jennie, ben barbielerden nefret ederim!"
"Üzgünüm, yapmak zorundasın. Sıra sende."
"Kural 3: Jennie de Taehyung ile video oyunu oynayacak."
"Bu adil değil! Barbie oynamak çok zevkli. Ama video oyunları hiç zevkli değil!"
"Ama bunu sen istedin."
"Kural 4: Taehyung, arkadaşlarını gördüğü zaman Jennie'yi dışlamayacak."
"Seni dışlamıyorum."
"Dışlıyorsun, ama biliyorsun ki onlar geçici. Günün sonunda yanında hep ben kalıyorum."
"Kural 5: Jennie, büyükannesinden aldığı çikolataları Taehyung ile paylaşacak."
"Hey, senin için zaten getiriyoruz."
"Onları Chaeyoung yiyor. Bana hiç kalmıyor ki."
"Gerçekten mi?"
"Hmhm." gözlerini masum masum kırpıştırırken dudaklarını büzdü.
"Sakın üzülme, tamam. Hepsini seninle paylaşırım." Jennie, Taehyung'a sarıldı.
"Kural 6: Taehyung, Jennie'nin saçına sakız yapıştırmayı bırakacak!"
"Kural 7: Jennie, Taehyung'un giysileriyle defile yapmaktan vazgeçecek!"
"Kural 8 : Kim Taehyung, Kim Jennie'nin odasına izinsiz girmeyecek."
"Kural 9 : Asla birbirlerinin hayatına karışmayacaklar."
"Kural 10 : Asla birbirlerine aşık olmayacaklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Mask
Romance"Bizim gibi olmalarını mı istiyorsun? Birbirini istemeyen iki insanın zorla bir araya getirilmesini en iyi bilen ikimiziz." - U don't love me, I don't love u.