2- Red Shirt

254 28 11
                                    

Taehyung'un üzerini değiştirmek için üst kata, Jennie'nin babasının yatak odasına çıkmışlardı. Kapkaranlık odada loş bir ışık hakimdi ve bu romantik bir ambiyans oluşturuyordu.

"Önüme geçmeseydin olan senin gömleğine olmayacaktı." Giysi dolabından yeni bir gömlek çıkarırken konuşuyordu Jennie.

Taehyung yatakta otururken bir yandan gömleğini çıkarıyordu bir yandan da Jennie cevap verdi. "Bir faciayı önledim."

"Tebrikler." Beyaz gömleğin etiketini söktü ve Taehyung'a yaklaştı. Kollarını gömlekten geçirdikten sonra düğmeleri iliklemeye başladı.

Taehyung sessizliği bölmek istemişti, birbirlerine bu kadar yakın olmaları gerilmesine sebep oluyordu. "Ben gittikten sonra çocuksu hareketlerini engelleyecek biri olmayacak. Min Su Ah için üzülüyorum."

Jennie düğmeleri iliklemeye devam ederken yüzünü iyice Taehyung'un yüzüne yaklaştırıp konuştu. "Üzülme canım sevgilim." Dedi alaycı bir tavırla ve devam etti. "Çünkü onun kaldığı evde kalacak değilim. Belki babam benim yokluğumda yaptığı yanlışı anlar ve ondan ayrılır."

"Nerede kalacaksın?"

"Hey, ailelerimiz burada değil. Merak ediyormuş gibi davranmana gerek yok."

Taehyung susmayı tercih ediyordu, Jennie'nin ince parmakları vücuduna temas edince "Gerçekten soruyorum, kalacak bir yerin var mı?" diye sordu.

Jennie cevap vermek yerine derin bir nefes aldı, bütün düğmeleri ilikledikten sonra eğildiği yerden kalktı. Takım elbisenin ceketini Taehyung'a uzattı. Ardından odanın kapısını açtı ve merdiven korkuluklarından aşağıya baktı. "Ah, sanırım bu kâbus sonunda bitiyor. Herkes dağılmaya başladı."

Taehyung da odadan çıkıp kapıyı kapattı. Ellerini Jennie'nin omuzlarına yerleştirdi.

"Kim Namjoon da ayaklanır şimdi. Evciliğimizin son dakikalarındayız."

🔗

Taehyung ve Jennie aşağıya inerek misafirleri yolcu etmeye koyulmuşlardı.

"Sizin evlilik kutlamanızı da bekliyoruz." Davetliler kapıdan çıkarken sürekli aynı şeyi söylüyorlardı. İkisi de bu sözleri duymaktan bıkmıştı.

Çok geçmeden Lisa ve Chaeyoung görünmüştü. Jennie ortadan kaybolduğu için sinirli olmalıydılar.

"Jennie eğlenceyi burada yapamadık, göz önünden kayboluverdin. Şimdi her zamanki yere gidiyoruz, geliyorsan gel."

"Sanırım gelmeyeceğim, başım çatlayacak gibi. Bu gece sizde kalırım diye düşünüyordum ama eve gitmek gibi bir niyetiniz yok galiba?"

"Malesef bu gece evde kalmayacağım, görüşürüz."

"Görüşürüz, iyi eğlenmeler."

Lisa ve Chaeyoung evden çıktıktan sonra Taehyung konuştu.

"Evde kalacaksın gibi gözüküyor."

"Evde kalmam için Tanrıya dua falan mı ettin?"

"Neden böyle bir şey yapayım?"

"Ne bileyim, pek bir sevinerek söyledin."

Tüm davetliler uğurlanmış, içeride sadece Taehyung'un ailesi kalmıştı. Onlar da yavaş yavaş kapıya doğru ilerliyordu.

Bay Kim Hyuk Jin, Taehyung'un ailesiyle zarif bir tonda konuştu. "Bunu sadece sizinle özel olarak kutlamayı isterim."

"Bizde çok isteriz Bay Kim Hyuk Jin." Dedi Taehyung'un babası Kim Namjoon.

"Geldiğiniz için tekrar teşekkür ederim."

"Lafı bile olmaz biliyorsun, biz bir aileyiz."

"Doğru söylüyorsunuz Bay Namjoon." Diyerek onayladı Hyuk Jin.

Namjoon eşi Jisoo'nun beline ellerini yerleştirdi. "Su Ah"ile anlaşmışa benziyorsun?"

"Evet hayatım çok iyi anlaşıyoruz. Hyuk Jin çok iyi bir eşin var, değerini bilmelisin."

Jennie duyduğu şeylerden sonra köpürmeye başladı.

"İyi bir eşmiş hah!"

"Sakin ol Jennie, duyacaklar." Taehyung Jennie'nin olay çıkarmasından korkuyordu. Bu saçma gece bir olayı daha kaldıramazdı, evine dönmek istiyordu.

"Duysun diye bağırıyorum ya zaten! Duysun ve gitsin."

Elini Jennie'nin dudaklarına yaklaştırdı ve susmasını sağladı.

"Boşuna gerilim yaratma." fısıldamıştı.

Jennie yutkundu ve Taehyung'un elini dudaklarının üzerinden çekti.

"Jennie!" Taehyung'un annesi Jisoo, Jennie'ye seslendikten sonra sarıldılar.

"Bayan Jisoo."

"Bu gece ortalarda yoktun Jen, neler yapıyordunuz ikiniz?" Jisoo, Jennie ve Taehyung'a bakarak imalı bir şekilde konuşuyordu.

"Keyfim yoktu pek." Jennie Taehyung'un ailesini pek sevmese de babasının zoruyla onlara yakın davranmak zorunda kalıyordu.

"Jennie canım bak, Becca iyi bir kadın inan bana."

"Bana o kadınla ilgili şeyler anlatmayın Bayan Jisoo."

"Anlaman uzun sürmeyecektir, iyi geceler canım."

"Size de."

Jisoo kapının önünde eşi Namjoon'u beklemeye koyulmuşken Namjoon'da Jennie'yi görmüş ve konuşmaya başlamıştı.

"Jennie, sen burada mıydın?"

Artık bu gecenin bitmesini isteyen Jennie "Maalesef." diyerek karşılık verdi.

"Efendim?"

Bay Hyuk Jin, Bay Namjoon'un sözünü kesip Jennie'nin tavırlarını ört-bas etmeye çalışıyordu. "Ah, ne kadar şık olmuşlar değil mi? İkinizde harika görünüyorsunuz." Dedi Taehyung ve Jennie'ye bakarak.

The MaskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin