Davetliler ve Taehyung'un ailesi evi terkettiğinde, gösterişli malikânede yalnızca Su Ah, Hyuk Jin ve Jennie kalmıştı.
Hyuk Jin ve yeni eşi Su Ah ile oturma odasında dinlenirken, bakır kulplu fincanlarında kahvelerini yudumluyorlardı.
"Jennie, hep bana karşı bu kadar soğuk mu olacak?"
Hyuk Jin, Su Ah ve Jennie'yi tanıştırdığından beri Jennie ona karşı hep soğuktu. Su Ah, Hyuk Jin'den yaşça genç bir kadındı bu nedenle Jennie, Su Ah'ın Hyuk Jin ile para için evlendiğini düşünüyordu.
"Hayır, zamanla sana alışacaktır elbette."
"Hyuk Jin, beni onunla tanıştıralı neredeyse bir sene olacak. Jennie bana ısınamıyor ve bu durum beni çok üzüyor."
Fincanını sehpanın üzerine koydu ve karısının ellerini tuttu.
"Jennie, annesinin bizi terk edip gitmesini kaldıramadı, yıllar sonra yanımda bir kadın görüyor ve buna alışması zaman alacak tabiki. Ona biraz daha zaman ver."
"Umarım, artık bana alışır."
Sertçe bir yerlere vuruluyormuş gibi sesler gelmeye başlayınca Hyuk Jin ve Su Ah ayağa kalkıp girişe koştu.
Jennie bavulunu merdivenlerden indirmeye çalışıyordu.
"Jennie?"
"Yeni eşinizle mutluluklar babacığım."
"Jennie ne yapıyorsun sen?"
"Sizin yüzünüzden kendi evimi terkediyorum Bay ve bayan Kim!
"Jennie saçmalama ve o bavulu boşalt."
"Onlar, ah affedersiniz babacığım. Sizin paranızla alınmış olduklarını unutmuşum. İsterseniz ben gittikten sonra bu giysileri yeni eşinize verirsiniz."
Jennie elindeki bavulun fermuarını açıp bavulu ters çevirdi. İçerisindeki tüm giysiler yere döküldükten sonra elini kapı koluna attı.
"Benim yüzümden gitmene gerek yok Jennie, Ben giderim." Su Ah Jennie'nin elinin üzerine kendi elini koydu ve kapı kolunu çevirdi.
"Su Ah ve Jennie! İkiniz de hiç bir yere gitmiyorsunuz!"
"Onun bir yere gitmeye cesareti yok. Yalnızca acıtasyon yapıyor."
"Jennie düzgün konuş! Odana geç ve beni bekle."Su Ah'ın ağlaması üzerine Hyuk Jin Jennie'ye bağırıyordu.
Su Ah açık kapıdan dışarıya doğru koştu.
"Jennie tıpkı annen gibisin. İnsanların duygularının sende zerre kadar önemi yok!"
"Hey! Annem hakkında-"
Hyuk Jin kapıyı arkasından sertçe çekip evden çıkmıştı.
Darla, şaşkınlıkla onu izleyen hizmetlilere döndü.
"Neye bakıyorsunuz!?"
Hizmetlilerden biri bavula doğru eğilip yerdeki giysileri toparladı. Bu sırada Jennie merdivenlerden yukarı çıkıyordu.
"Hyuk Jin, ben kötü biri değilim!"
"Biliyorum Su Ah, Kötü biri değilsin."
"Neden bana böyle davranıyor öyleyse?"
"Darla travmaları olan bir kız."
Odasının camından sokakta konuşulanlar net bir şekilde duyuluyordu.
İç çekerek ağlamaya başladı. "Annemi istiyorum."
17 Kasım 2008
"Annemi istiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Mask
Romance"Bizim gibi olmalarını mı istiyorsun? Birbirini istemeyen iki insanın zorla bir araya getirilmesini en iyi bilen ikimiziz." - U don't love me, I don't love u.