Je pátek 7:00hod a moc se mi nechce vstávat. Když sem vstala slyšela jsem jak na sebe Zac a Rebeka křičí před domem. Když sem si rychle vzala věci a šla před barák tak už tam Zac nebyl byla to škoda.
Rebeka se mě zeptala jestli může jít se mnou a já kývla hlavou a usmála jsem se.
Ve škole si Rebeka všimla že její bratr není ve škole tak ho šla hledat. Po hodině sem zahlédla Rebeku jak šla na klučičí záchody a když sem tam šla za ní tak sem jí viděla jak se kouká z okna a je rozrušená.
Když sem se jí zeptala co se jí stalo tak mi neodpověděla a utekla domů já tam chvíli stála a pak sem se rozběhla za ní. Když sem přišla k nim před barák tak mi Rebeka řekla ať jdu dál.
Když sem šla dál tak tam byla tma a byl tam divný pach jako by z nemocnice ale Rebece sem nic neřekla ale Rebeka věděla na co myslím a řekla mi ze se mi za ten pach omlouvá a já jí řekla ze se nic neděje.
Když se Rebeka zabalila tak neměla kam jít tak sem jí řekla že může přespat u nás rodiče stejně nejsou doma. Rebeka se na mě usmála a poděkovala mi.
Když smě přišli k nám domů tak jsem se zeptala Rebeky co se stalo mezi ní a jejím bratrem. Rebeka mi odpověděla až po chvilce ze se pohádali ale ze mi nemůže říct víc a že se mi omlouvá a já jí řekla že se nic neděje
Omlouvám se že je to tak krátké. Kdyby tam byly nějaký chyby tak se za ně omlouvám tky :-D