S.a facut ora 00:00 iar eu m.am pregatit ca o fata harnicuta ce sunt.
Il astept dupa usa . Ciocane apoi intra.
C:Hei Zayn! Sar la el il iau in brate si il sarut.
Z:Hei ! Apoi imi raspunde la sarut culcandu.ma in pat si incepand deja sa se dezbrace fiind obisnuit de prezenta mea.
Incep si eu la randul meu sa ma dezbrac apoi incepe inca o seara magica alaturi de el. Sincer ma bucur ca sunt o prostituata de lux chiar daca nu imi plqce sa.i zic prostitutie.De ce? Prostitutia e atunci cand nu cunosti acea persoana ,cand nu iti place ceea ce faci . Chiar daca pare ciudat da il cunosc avand in vedere ca ne.am intalnit atatea seri si da..adevarul e ca in timpul liber am mai iesit cu el la un suc prieteneste si ne.am mai povestit vietile...iam povestit cum a inceput totul cu telefoanele cum m.am indragostit atat de tare de Harry si cum inca mai sunt indragostita de el ca o nebuna...cum ajunsesem o fata fara inima care se ocupa cu drogurile...cum am avut o parte frumoasa alaturi de Harry chiar daca era doar vrajeala si cum acum sunt prostituata in Milano.Da...a fost ciudat la inceput pentru ca eu vorbeam cu el in engleza si la un moment dat m.a sunat David si am vorbit cu el in romana si ...da era si el roman ....si chiar ne.am atasat unul de altul.
Da...stiu...suntem niste prieteni ciudati ...niste prieteni care isi petrec noptile impreuna si zilele petrecand normal timpul .... Ma rog si aceasta noapte s.a terminat si .mna m.am pus in pat si tot ma gandeam la ziua de maine cand insfarsit il voi intalnii iar cu Harry...
Scuze ca nu am mai scris ,dar am 2 scuze care mi se par bune . 1 am fost preocupata cu scoala.2 chiar nu am mai avut inspiratie....va pup si daca intampinati greseli va rog sa ma scuzati. Da si inca un lucru o sa postez mai multe poze cu Cleo si da..vreau sa stiti ca nu m.am uitat sa vad daca am scris putin sau nu la cap asta da ...mna se mai intampla
CITEȘTI
+ 18 (f.f cu Harry Styles)
FanfictionCleo este o fata care primeste multe "suturi in fund " de la viata,dar,cu toate astea ,Harry reuseste sa o salveze si sa intemeieze ,mai tarziu, o familie cu acesta.