cap 30

1.7K 77 15
                                    

S.a facut tarziu asa ca Harry si.a luat ramas bun si a plecat. Nu mai aveam chef de Zayn...nu mai vroiam sa ne intalnim...cel putin azi.Nu prea mai sunt de acoord  acum  cu fata sex pe bani.Adica acum stiu ca am un iubit care ma iubeste...nu.l vreau pe Zayn.. E de parca l.as insela....si ma simt prost daca il insel.
Ma rog adevarul e ca am ajuns sa fac orice pentru bani...vorba lui David.. Dar nu prea  cred ca e doar asta adica cum am spus imi place putin de Zayn poate asta nu ma lasa sa renunt la el.
Ma asez pe pat si il astept.Adevarul e ca il asteptam dar nu pentru o noapte cu el pentru a vedea daca il plac cu adevarat ...sau chiar poate il plac mai mult pe el.. Asta m.a fortat sa  intorc situatia la 180 de grade.
Il sun pe Harry:
C:Hei ,Harry!
H:Buna,iubito!
Deja aveam un nod in gat .elimi vorbeste cu iubito ,iar eu vreau sa .. Sa ma despart de el ...

C:Harry...
H:Da ...ce ai patit? De ce esti asa abatuta?
C:Harry vreau sa ne despartim.
H:...
C:Imi pare rau...
H:Wow...spune cam suparat...nu a durat prea mult relatia asta...
C:Harry chiar imi pare rau,dar stii tot ma gandeam la Zayn si ...
H:Si te.ai gandit ca imi faci un bine ,nu ?
C: Harry pe bune nu iti vreau raul...
H:Te cred...Pa eu oricum te las sa iti ordonezi gandurile si sa te gandesti pe cine vrei sa alegi.
C:Iti promit ca voi alege cu inima...

  Pam pam ...gata cu cap 30...stiti momentul ala cand iti dai seama ca mai sunt 20 de cap si termin volumul asat ? Mda...mai sunt doar 20...cat de repede trece timpul.
P.sCu cine vreti sa fie Cleo? :***
Pa+_+

Dedicatie : Ioana_23

+ 18    (f.f cu Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum