Mergeam pe straduta ingusta si ma gandeam la Harry.
Nu mai era mult si ajungeam la parculetul unde am stabilit sa ne intalnim.
Mergeam cu capul in pamant admirandu.mi pasii cand aud o voce :
H: Hei,Cleo!
C: Buna ,Harry!
El coborî din masina sa luxoasa cu un buchet imens de trandafiri rosi....florile mele preferate. Ma uitam la el cu dulceata. Ma conduce catre masina si plecam.
C: Mersi pentru flori.Sunt minunate.
H:Cu placere. Apoi parcheaza masina si coboram.
Intram intr.un restaurant .Ne asezam la o masa , iar Harry cheama un chelner.
Ne comandam mancarea ,apoi incepem sa mai discutam:
C: Deci Harry...ce ai facut ij timpul cat nu ne.am mai vazut.
H:Sincer...
C:Cat poti tu de sincer.
H: Ok...sa sti ca am fost un idiot ca mi.am batut joc de tine...am fost un prost. .vrei sa sti ce am facut in tot acest timp ?! M.am gandit la tine Cleo. Am realizat ca te iubesc ....am realizat ca sunt un nemernic si ca nu te merit...
C: Harry...ok ai gresit. Din cauza ta am ajuns ce sunt acum. Si vrei sa sti ce doare cel mai tare ?
H:Normal.
C: Ca nu ai fost alaturi de mine cand am avut nevoie cel mai tare.
H:De asta zic si eu ca sunt un idiot.
C: Dar .. Harry cineva ti.a luat locul asta ...nu pot sa cred ca unul dintre clientii mei a devenit cel mai bun prieten al meu .Lui ii zic tot...absolut tot...si chiar m.am atasat de el ...adevarul e ca pe tine te iubesc , dar tu nu prea mi.ai aratat asta ...el insa da ...el chiar ma iubeste.
H: Imi pare rau Cleo. Sper ca voi putea sa ma revansez.
Am fost intrerupi de chelnerul care ne.a adus mancarea.
Dupa ce am mancat l.am condus la hotel pentru a mai sta de vorba.
Intram in camera si ne avezam pe patul moale.
H: Cleo?
C:Da .
H: Pot sa.ti zic ceva ?
C: Desigur.
H: Sa sti ca eu chiar te iubesc ...apoi imi adauga un sarut.Era cel mai senzual sarut pe care il avusem si mai presus de asta era ca il avusem cu persoana iubita.
C: Si eu te iubesc .
H:Si...
C:Ce este ?
H: Si...vrei sa fi iubita mea ?
C: Din tot sufletul.
O da... Harry si Cleo sunt un cuplu. @_@
Ce credeti ca se va intampla cu Zayn ?
CITEȘTI
+ 18 (f.f cu Harry Styles)
FanfictionCleo este o fata care primeste multe "suturi in fund " de la viata,dar,cu toate astea ,Harry reuseste sa o salveze si sa intemeieze ,mai tarziu, o familie cu acesta.