4

207 28 14
                                    


Büyük tahtadan dersi izlerken bir yandan da  telefonuma gelen bildirimleri okuyordum. Gruba gelen mesajlar susmak bilmiyordu.

Anan

Chanyeol: bana ders notu vermeyenin her türlü ifşası ortaya çıkar 👍🏼

Jennie: ne yapabilir ki??? köpek ya havlaman bittiyse dışarı çıkartalım seni biraz 👍🏼

Chanyeol:

Jennie ANAN grubundan ayrıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jennie ANAN grubundan ayrıldı

Sehun: NXUFLWNEJOGŞHWÖQPĞW ZAAA

Lisa: PUAHWLÖFJWPTŞY

Jisoo: ne gerizekalısınız

Telefonumu ters koyup derse odaklanmaya çalıştım. Pizzadaki olaydan beri Yoongi'yi görmemiştim. Vizeler yaklaşıyordu ve benim çalışmam gereken yedi tane dersim vardı. Jennie ve Lisa;Namjoon ve Taehyung ile dörtlü bir buluşma gerçekleştirmişlerdi.
Bütün bir hafta boyunca bundan bahsettiler. Jisoo ise Jimin denen çocuk ile akşam bisiklet sürmeye gitmişlerdi. Malesef bu buluşmanın da her detayına kadar biliyordum.

Hoca bir kaç şey daha söyleyip bizi serbest bırakınca yavaş yavaş eşyalarımı topladım. Kapının önünde Chanyeol ile karşılaştım beni bekliyordu. Kolunu omzuma attı. Oflayarak ondan ayrıldım.
"Jennie'nin o fotoğrafını silsen iyi olur."

Kahkaha atıp bana baktı. "İmkansız! Ayrıca hiç bir ders notunu paylaşmıyor bunu haketti." Kolunu tekrar omzuma atınca bir şey demedim.
"Belki dünden kalma olup dersleri ekeceğine, derse girip not tutsaydın böyle salak gibi kalmazdın ha?"
Düşünür gibi suratıma baktı. Söyleyeceği laf yarıda kalmıştı çünkü Jennie çok sinirli bir şekilde yanımıza geliyordu. Chanyeol onu görünce kaçmak için yeltendi ama koluna yapıştım. Jennie kısacık boyuyla çok tatlıydı.

Elindeki su şişesinin, Chanyeol'un özenle yaptığı saçına fırlatınca biraz olsun ben de ıslandım. Kahkaha atarak onları izlemeye başladım. Kai ve Lisa da gelmişti.
Jennie "O fotoğrafı bir daha görmek istemiyorum!" Dediğinde Chanyeol gülümsedi ve Jennie'nin yanaklarını sıktı. "Tamam ya siliyorum. Hatta al bak sildim" telefonunu Jennie'ye gösterip fotoğrafı silmişti.
Chanyeol yanımıza gelip kolunu yine omzuma atmıştı. Chanyeol benim en eski arkadaşlarımdan birisiydi. Ailemiz ortak şirketi vardı ve sürekli birbirimizi görmek zorundaydık. Bebeklikten beri Jennie, o ve ben birlikte büyümüştük.
Lisa sınıfta olan bir olayı anlatırken gruptaki konuşmadan kendimi soyutlayıp, bir anda onu ararken buldum. Gözlerim merdivenlerden inen Yoongi ile karşılaşınca bana gülümsedi. Başımla selam verdim. Gözleri önce bana sonra Chanyeol'e giden Yoongi en son olarak önüne bakıp devam etti. Arkasından onu izledim. İzlendiğini biliyordu.

Beni soğuktan asla korumayan siyah çizmelerime baktım. Kolumun çekiştirilmesi ile düşüncelerim dağıldı. Vizelere çalışmak için kızlarla buluşmaya gelmiştim. Lisa beni Jennie'lerin büyük evine doğru çekerken montuma gömüldüm. Jennie beni ve kızları ders çalışmak için haftasonu için çağırmıştı. Tek başıma zor odaklandığım derslerime kızlarla bilrikte nasıl çalışacağımı bilmiyordum ama bu seferlik bir şans vermek istedim. Lisa kapıyı tekmeleyerek çaldığında güldüm. Jennie küfür ederek kapıyı açtı. Küçüklüğümden beri ezbere bildiğim evin içine doğru yürümeye başladım. Jisoo çoktan gelmişti, selamlaşıp salondaki koltuklara oturduk. Jennie'nin ailesi bu haftasonu şehir dışına gittikleri için ev bize kalmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

unexpected//YoonRoséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin