Codex Gigas, altfel cunoscut sub numele de "Biblia Diavolului" este cel mai mare și, probabil, unul dintre cele mai ciudate manuscrise din lume. Acesta este atât de mare încât se spune că s-au folosit mai mult de 160 de piei de animale pentru a-l face și trebuie cel puțin două persoane pentru a-l ridica. Măsoară aproximativ 1 metru lungime. Conform legendei, manuscrisul medieval a fost făcut dintr-un pact cu "diavolul", care este motivul pentru care este uneori menționat ca Biblia Diavolului. A fost scrisă în limba latină în timpul secolului al 13-lea d.Hr., și, deși originea manuscrisului este necunoscuta, o notă în manuscris afirmă că acesta a fost amanetat în mănăstirea de la Sedlec în 1295. Povestea din spatele realizarii Codex Gigas (" codex gigant "), este că a fost opera unui singur calugar care a fost condamnat la moarte, fiind zidit în viață. Într-adevăr, o analiză cu privire la textul nu sugerează că a fost scris de către un singur scrib din cauza nivelului de uniformitate în întreaga "carte". Legenda spune că călugărul a produs manuscrisul intr-o singura noapte ... cu ajutorul diavolului. Cu toate acestea, nu se știe de unde a pornit aceasta legenda și se suspectează că a fost propagat religios. Povestiri si legende spun ca Codex Gigas a adus dezastru sau boală pe care le-a produs de'a lungul istoriei sale. Din fericire, Biblioteca Națională din Stockholm, unde este în prezent găzduit, pare imuna la blestemul codexului! Codex Gigas conține o complet vulgata traducere latină a Bibliei, precum și alte cinci texte majore. Ea începe cu Vechiul Testament și continuă cu "Antichitățile evreilor" de către Flavius Josephus (secolul 1 d.Hr., "Enciclopedia Etymologiae" de către Isidor de Sevilla (secolul al 6-lea d.Hr.), o colecție de lucrări medicale ale lui Hippocrate, Teofil și altele; . Noul Testament, și "Cronica Boemiei" de către Cosma Praga (1050 AD) textele mai mici sunt de asemenea incluse în manuscrisul cu cele mai renumite, printre care: text pe exorcism, formule magice, o imagine a Ceresc City, și o Pagina cu o ilustrare completă a diavolului. Ilustrația este motivul pentru care legenda spune codexul a fost scris cu ajutorul diavolului. Potrivit National Geographic, ar fi nevoie de o persoană care lucrează continuu, zi și noapte, timp de cinci ani pentru a recrea conținutul Codex Gigas de mână (cu excepția ilustrațiilor). Prin urmare, realist ar fi luat cel puțin 25 de ani pentru scribul acela sa creeze codexul de la zero. Cu toate acestea, în tot acest timp, scrisul a reținut uniformitatea incredibil de la început până la sfârșit. Acest lucru poate fi sursa de legenda care spune că călugărul a scris într-o singură zi. Manuscrisul este în prezent afișat în Biblioteca Națională din Stockholm, unde puteți vedea, de asemenea, paginile digitale ale Codexului. Oricine în Suedia ar trebui să plătească o vizită pentru a-l vedea - și nu-ți fie frică, este destul de sigur sa citesti Codexul.
Whaat? I need this in my life, OMG...
Dec, scuze ca nu am mai postat de 2 care de ani dar mi s-a stricat laptopul si a trebuit sa-l ducla reparat..so..bine ca am pus capitol nou:))
Deci serios, chiar as vrea sa vad cartea aia >.<
CITEȘTI
Desene animate, Illuminati, satanism, etc.
RandomStrumfii sunt nazisti, iar Wall-E este un robot canibal care a distrus Pamantul. Vrei sa continuam? Iata teorii din desenele animate si nu numai. Conspiratii, satanism, Illuminati si multe altele incluse intr-o singura carte doar pentru voi. Discl...