Ziua de 31 august 1997 a rămas în istoria omenirii precum una dintre cele mai negre zile, din cauza morții brutale a prinţesei Diana. În urma accidentului de mașină, atât prințesa cât şi iubitul său Dodi al-Fayed au fost declarați morţi. Cel puţin această este varianta oficială a anchetatorilor, însă există foarte multe variante conspiraţioniste care încearcă să explice "moartea" prințesei Diana.
O primă teorie susține că Diana şi-a înscenat moartea pentru a-i lăsa mâna liberă lui Charles să se însoare cu confidenta şi iubita sa de o viaţă, Camila Parker-Bowles. Astfel cei doi au ajuns să se căsătorească şi să aibă viaţa pe care şi-au dorit-o dintotdeauna. Pe de cealaltă parte a problemei, Diana avea o legătură amoroasă cu un musulman, Dodi al-Fayed şi în urma zvonurilor urma să se căsătorească cu el. Familia regală din Anglia nu a dorit ca musulmanul Dodi să joace rolul tatălui vitreg viitorului rege al Angliei şi a ajutat-o pe Diana să-şi însceneze moartea.
Chiar imediat după presupusul accident, BBC a relatat că liderul libian, colonelul Gaddafi, le-a spus susținătorilor săi, în cadrul unui discurs televizat, că "accidentul" era o conspirație complexă intre francezi şi britanici, deoarece nu vroiau să ca un bărbat arab să ia de soţie pe Diana.Acelaşi punct de vedere a fost susţinut şi de presa egipteană la vremea respectivă, care credea cu tărie că serviciile secrete britanice au contribuit la eliminarea Dianei, într-un fel sau altul, pentru că erau împotriva căsătoriei dintre un musulman şi o prinţesă britanică.
"Serviciile secrete britanice au ucis-o pe Diana, tot aşa cum CIA a ucis-o pe Marilyn Monroe la aceeaşi vârstă. Fiind posibil să se căsătorească cu un musulman, căruia ar fi putut să-i nască un băiat numit Mohamed sau o fată numită Fatma, iar acel copil să devină fratele regelui Angliei, păzitorul bisericii, trebuia să găsească o soluţie.", scria editorialistul Anis Mansour în ziarul egiptean Al-Ahram Weekly, imediat după teribilul accident.
Un alt fapt ciudat s-a petrecut la înmormântarea Dianei, sicriul acesteia a fost permanent închis în timpul ceremoniei de înmormântare. De Dodi nici nu s-a pomenit, ca şi cum el nu ar fi existat şi nici murit. În consecinţă, nimeni nu a putut să-i vadă chipul prințesei, iar argumentul oficial a fost că feţa sa era desfigurată pentru a putea fi privită într-un coşciug deschis. Pe partea cealaltă, în urma anchetei, s-a spus că Diana a reuşit să murmure câteva cuvinte înainte să moară. Dacă era desfigurată cum mai putea să vorbească?Un alt fapt suspect este mărturia Dianei făcută cu şase ore înainte de presupusul accident, pentru presă britanică, că intenționa să se retragă din viaţa publică. Cu siguranţă că a reuşit, dar misterul asupra veridicității morţii sale o să rămână un mister pentru o perioadă lungă de timp. Toate indiciile descoperite de presă duc la o singură concluzie: moartea prințesei Diana şi a magnatului Dodi al-Fayed a fost o penibilă înscenare.
CITEȘTI
Desene animate, Illuminati, satanism, etc.
De TodoStrumfii sunt nazisti, iar Wall-E este un robot canibal care a distrus Pamantul. Vrei sa continuam? Iata teorii din desenele animate si nu numai. Conspiratii, satanism, Illuminati si multe altele incluse intr-o singura carte doar pentru voi. Discl...