12. Vineri 13

1.9K 73 39
                                    

Okay....nu am sa va povestesc despre acea zi de vineri 13 legata de fantome si superstitii, insa este strans legata pentru ca are o stransa legatura, ci despre templieri. Va voi prezenta ceva ce am sesizat singura si o "teorie" de a mea, ca sa zic asa.

Deci, templierii au disparut si au fost ucisi in masa, din ordinul regelui Filip al IV-lea al Frantei. Mai exact, acestia au fost stersi de pe fata pamantului in data de vineri 13 octobrie 1307.

Ce simbolizeaza ziua de vineri 13? Ziua fantomelor, a strigoilor si a superstitiilor. Ce luna este octombrie? Luna in care este Halloween-ul. Halloween-ul este pe data de 31 octombrie. Papa Clement XIV-lea s-a nascut pe 31 octombrie. Predecerosrul sau, Papa Clement al V-lea l-a convins pe regele Filip sa ii execute pe toti templierii.

Ca sa continui cu data de vineri 13 octombrie 1307, ca spun ca acest an incepe cu numarul 13. Cifra 0 este...o cifra...care inseamna nul...ma rog...nimic...si cifra 7 are cateva insemnari scrise in Biblie, si mai exact in Cartea Apocalipsei:

Au fost sapte ingeri care au turnat in sapte potire mania lui Dumnezeu, in Cartea Apocalipsei. 
Au fost sapte trambite care anuntau judecatile lui Dumnezeu in Cartea Apocalipsei.
Au fost sapte scrisori catre sapte biserici in Cartea Apocalipsei.

Deci, acum credeti-ma nebuna....dar data disparitiei templierilor este mult prea ciudata... Vreti sa va mai spun un lucru ciudat? Ei au pomenit pentru prima oara in istorie de Baphomet. Probabil ca marea majoritate stiti cine este, dar daca nu, va spun eu: una dintre reprezentarile Satanei.

Deci...nu stiu...mie mi se pare prea ciudat...acum nu stiu despre voi ce credeti :3

Desene animate, Illuminati, satanism, etc.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum