Lanun

2.2K 31 4
                                    

Kamal buat plan nak g bercuti dgn famili. Lama dah plan. Anak2 dan wife pun dah bising tapi bz keje nyer pasal selalu je tertangguh. Kali ni dia dah apply cuti seminggu nak bawa anak bini g bercuti ke satu resort mewah. Siap ada private beach. Mesti best. Masa dia lepak2 kat pantry masa rehat dia belek paper. Hot news sekrg kes2 laki2 hilang dan polis dah plot pattern hilang semua area dekat lautan. Tetiba teringat jiran selang dua buah umah si Farid yg dah dua minggu hilang. Hilang dekat area pantai. Takde saksi takde tanda2 pergelutan. Hilang camtu je tinggal anak bini. Seram gak dia fikir tapi Kamal kurang caya dgn semua tu. Tah2 diaorg lari cari betina laen kot haha gelak dia dlm hati. Dia tgk dlm gambar profile mangsa hilang dlm paper dan berita TV semua mangsa hilang termasuk Farid bukan laki2 lembik. Jenis hetero jantan dan semua dalam lewat 30-an atau 40-an. Mcm Farid gak. Lewat 30-an dan selalu lepak layan futsall dan bola tampar dgn dia balik keje. Kamal dah tengah 40-an tinggi stocky dlm 172 cm kulit cerah Rambut hitam pendek lebat kemas. Berjambang lebat kemas trimmed n bermisai lebat. Masih aktif. Kekdg g gym..bukan nak sado. Saja kasi kekal fit. Suka bahu, lengan, n dada n peha tebal. Prot ada 6 pack manja haha…nampak sket2..je tapi dia suka camtu. Hari2 bini masak sedap yg tu tk boleh tolonglakan. Seminggu lagi cuti sekolah. Kebetulan kena dgn cuti dia plan nak ke resort tu. Hari2 anak2 n wife sebut pasal percutian tu. Dia dah penah g sekali…ada retreat dulu tapi g dgn peers tk best. Kali ni bawa family best. Sepjg minggu tu wife n anak2 pack brg haha. Lawak…punya excited. Nora, wife dia tak lupa pack speedo n trunk ketat kegemaran dia. Nora suka tgk dia swim pakai speedo n trunk ketat. Suka tgk bontot abg yg gebu terbentuk tu katanya. Suka tgk prot dia yg buncit manja tu bila pakai camtu. Kembang gakla Kamal bini suka body kan. Sleeveless swimshirt pun dia bawa dua tiga helai. Laki bini keja besar so selalu shopping branded clothing. Dia suka swimming attire Marc Jacobs. Wife dia yg body cam anak dara suka line Hermes. Ramai tak tau brand ni ada swimming attire tapi diaorg selalu beli masa cuti oversea. Diaorg suka kualiti fabrik n buatan. Pakai di pantai atau pool org tgk je…ya..Kamal n Nora mmg suka bermegah2. Hari cuti jap jer tiba…siap pack semua diaorg travel ke resort tu. Berjam2 gakla…masuk jauh ke kwasa pedlman. Mujor jalan elok. Dari jauh dh nmpak private beach yg lawa terbentang luas. Tk byk batu so nmpk laut jer. Angin bertiup just nice. Resort tersergam mewah. Mewah. Ada kelas. Wife n anak2 wow kagum tpi bila masuk je ke kawasan resort tak ramai org. Diaorg heran tp Kamal dh agak sebab kes hangat dlm news sekrg jadi punca. Bellboys greet diaorg cam kerabat di raja haha. Check in siap dpt diskaun sebab guests tak ramai. Ambil pent house ngadap laut. Best. Anak2 stay bilik laen. Senang nk projek dgn bini hehe. Sampai jer terus unpack. Anak2 bawa hal layan aktiviti masing2. Kamal terus gomol Nora sepuasnya. Buka tingkap hotel kena angin laut mmg puas layan cipap Nora sampai menjerit2 kepuasan bini. Dekat sejam projek. Pakai kondom takot Nora pregnant lak. Pastu diaorg salin pakai swimming trunk turun ke kolam renang besar. Tak ramai sgt org. Mostly takot kes culik tu. Adala few families. Kamal n Nora suka diaorg jeling2 tgk pakaian swimming diaorg yg mahal tu. Dia pakai speedo kecik kuning jer. Tutup sket je telo n konek dia. Konek dia medum size je dlm 5 inci half tp telo dia bulat landot besar sampai terkuar sket celah speedo kuning. Nora suka kulom telo dia. Nora pakai bikini biru kecil. Dia mmg suka tyg bini dia body mcm model tu. Diaorg swim sama situ sbl gurau senda. Kapel suami istri laen pun join mandi2 sambil sembang2 ramah mesra. Kamal dpt rasa tgn2 raba2 bontot tebal padu dia tapi dia biar je tersengih. Suka je jadi sex objek org haha. Nora pun sama. Diaorg takla open marriage tapi mmg suka flirt. Habes swim2 dah lewat petang. Lap badan kering pastu diaorg terus lepak tepi kolam ada restoran exclusive. Nak dinner. Tak naik bilik salin baju dah. Anak2 dtg join. Yep. Diaorg open mcm tu. Masa nak g ke lift naik ke bilik hotel dah senja. Kamal tgk ke pantai peribadi yg luas terbentang. Ombak n angin nice jer. Malam ni maybe dia trn try pantai tu. Eh tertinggal towel lak. Dia srh Nora n anak2 naik dulu. Dia lari2 anak ke kolam. Gegar bontot n dada gebu dia. Masa ambil towel dia cam nmpk sayup2 kapal besar di tgh laut. Kamal gosok mata dan kecilkan mata zoom ke laut. Ya nampak sayup2 byg gelap kapal besar mcm kapal dlm citer Pirate of the Caribbean. Pejam mata sekali terus hilang. Hmm letih kot aku ni..bisik Kamal. Letih swimming..letih projek dgn Nora hehe. Laut peribadi mana boleh sebrg kapal ceroboh masuk. Besar cmtu lak kan. Lawak2..gelak dia kecil geleng2 pala. Dia tak sedar masa dia jalan arah lif nak ke bilik atas ada sepsg mata tajam merenung tubuh stocky dia n dua biji melon padat dlm speedo kuning dari jauh tengah lautan penuh gelora nafsu. Mulot tersenyum jahat nampak gigi puteh di kelilingi jambang lebat. Aku dah jumpa calon seterusnya…bisik hati dia yg bergema ke segenap kapal n anak2 kapal n semua gelak iblis.

LanunWhere stories live. Discover now