Lanun Mengganas 2

637 9 1
                                    

Aku, Meerqeen dan Sam hanya mampu memerhatikan kejadian itu. Kelihatan lanun yang berada di hadapan sekali mula menjilat puting teruna Alvin sambil menyucuk-nyucuk jarinya pada lubang bontot Alvin sehingga punggungnya terangkat angkat menahan serangan lanun itu. Kedengaran suara Alvin merayu agar jangan diperlakukan sedemikian diselangi dengan erangan dan tangisan yang tak henti henti, namun lanun itu tidak mengendahkannya dan memeruskan kerjanya. Selepas lima minit kemudian, lanun itu berbuat sedemikian terhadap tubuh kecil Alvin dia pun meletakkan kepala kotenya pada belahan bontot Alvin dan mengesel geselkan kepala kotenya pada lubang Alvin yang sudah mulai basah seperti cipap.

Tangisan Alvin mulai reda dan digantikan pula dengan rengekan dan keluhan mungkin kerana khayal dalam kenikmatan. Tiba tiba dengan kasar lanun itu membuat tikaman batangnya untuk memasukkan batang kotenya ke dalam bontot Alvin, disertai dengan jeritan Alvin yang kesakitan, namun lanun itu tidak menghiraukan Alvin malah dengan rakus menghentak padu seolah olah cuba meneroka sedalam dalamnya lubuk nikmat Alvin. Bunyi lubang Alvin yang becak diselami oleh batang lanun itu dan kelihatan dada Alvin turun naik mengambil nafas dan tidak mampu bersuara mungkin kerana terlalu senak dan sakit. Setelah setengah jam lebih lanun itu menikmati bontot Alvin mereka pun mula menukar rentak kepada tempo yang lebih laju dan mengakhiri rentak itu dengan satu hentakan yang padu di mana keseluruhan batang kote lanun itu tengelam di dalam lubang Alvin dan memuntahkan semua air maninya ke dalam bontotnya. Alvin hanya mampu mendengus dan merengek manja.

"Arghhhh.... aaaaaaa"

Kedengaran suara lanun itu kenikmatan mengakhiri pelayarannya lalu mencabut batang nya keluar dari lubang Alvin.

Selepas itu giliran lanun lain pula menyetubuhi Alvin. Alvin sudah tidak menangis malah tubuh kecilnya juga tidak lagi meronta ronta, cuma Alvin kini semakin menghayati keadaan. Kelihatan mulut dan lubang Alvin kini dipenuhi dengan batang. Namun, Alvin cuma pasrah dan hanya melayan kehendak mereka. Alvin kelihatan seperti seorang sundal dan dia lebih banyak bergerak-gerak sambil menaiki batang lanun-lanun itu.

"Lagi, lagi, cepat puaskan aku," ucap Alvin. Kami yang lain cuma mendiamkan diri dan takut.

Di sebelah lain pula, lanun-lanun itu mula menghampiri Meerqeen.

"Jangan...! Jangan....! Tolong jangan apa apa kan aku...!" jerit Merqeen, namun ketua lanun yang bernama Ramon itu tadi tidak memperdulikannya lalu membuka ikatan badan Meerqeen dan membawanya kepada lanun lain yang belum puas.

Dengan suara yang garang dia memerintahkan orang-orangnya memegang tubuh badan Merqeen dan menyuruh orang-orangnya mengangkat punggung Meerqeen separas dengan pinggangnya dan kedua dua belah kaki Meerqeen dipegang kemas oleh dua orang lanun sambil tangannya diikat ke belakang. Meerqeen cuba meronta-ronta apabila lanun-lanun itu cuba membuka kangkangnya sehingga lanun itu tersungkur disepak oleh Meerqeen, lanun itu segera bangun dan membalas perbuatan Meerqeen itu dengan menumbuk perut Meerqeen di mana tumbukan itu membuatkan Meerqeen terkencing kencing kesakitan dan menyebabkan lanun itu basah terkena air kencing Meerqeen. Dengan suara yang agak marah lanun itu berkata sesuatu pada Meerqeen dan memberi isyarat kepada kawan kawannya yang lain yang dia akan membalas dendam atas perbuatan Meerqeen itu, dengan muka yang bengis lanun itu menarik rambut Milah dan menyuruhnya melihat lubang Meerqeen sendiri yang akan diselami dengan batang kote lanun yang sepanjang sejengkal setengah itu melalui biasan cermin di dalam gua itu.

Lanun itu mula membubuh air liurnya pada kepala kotenya yang selebar tiga jari itu dan juga pada belahan alur lubuk nikmat Meerqeen, nafas Meerqeen kedengaran tercungap-cungap seperti ikan yang mengambil udara di permukaan air apabila kepala kote lanun itu menyentuh dan membelah kedua bibir cipap jantan Meerqeen dan dengan perlahan lanun itu mengeselkan kepala kotenya yang merah padam itu pada alur cipap jantan Meerqeen. Sedikit demi sedikit kepala kote lanun itu mula membelah pipi bontot dan tengelam ke dalam lubang kawanku itu. Nafas Meerqeen tersekat-sekat apabila hampir separuh batang lanun itu tengelam di dalam lubangnya.

Mata Meerqeen menjadi bulat apabila separuh daripada batang lanun itu masuk, satu erangan sakit seperti orang hendak bersalin kedengaran apabila dua pertiga batang lanun itu menyelami lubang jubo Meerqeen. Kelihatan mata Meerqeen tertutup rapat dan menahan nafasnya seolah- olah kesenakan. Lanun itu masih terus berusaha memasukkan batangnya sehabis-habisnya ke dalam bontot Meerqeen. Kelihatan Meerqeen mengigit bibirnya dan serentak dengan itu badannya mula melengkung apabila lanun itu berjaya menengelamkan keseluruhan batangnya ke dalam lubang jubo Meerqeen.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LanunWhere stories live. Discover now