✴Morotonlukk!!!

5 0 0
                                    

Her zaman olduğu gibi annenin 'Kahvaltı hazır!' lafı ile pat diye uyandım. İlgincti . Bugün kendimi bi tuhaf hissediyordum.Sanki her şeyin hayalimde olacağı gibi.

'Sacmalama Ezgi ! Sen kimsin o yakışıklı , uzun boylu Mert kim ?! Sana mi bakar?!.Tabi ki bakmaz! .Sıla gibi okulun en güzeli varken benim gibi bi sıradan bi kıza mi bakar?!'

Bu boyle olmucakti ona kendimi belli ettirmek gerekiyordu ama nasıl?!Hem Sıla duyarsa hic iyi olmazdı. Sıla benim en iyi arkadasimdi .Bu onu gerçekten çok kırardı .Of offf!!Anlaşılan bu oyuna biraz daha sabredecektim.

"Gunaydin " dedim nesneyle (Yapmacık hic birşey yapamam herkes bilir o yüzden beni çok takmadi.)

Annem: Günaydın tatlım.Hadi kahvaltı yap okula geç kalıyorsun.

Ben : Tamam annecim(yanağına kocaman bi öpücük kondurdum.)

Annem: Cabuk kahvaltısı yapsan iyi edersin yoksa okula geç kalacaksin.

Annem... Canım annem benim. Babam bizi terk ettiğinden beri çok yorgun , cok kalbi kırık . Her şeye benim için göz yuman annem. Keşke bunların hic biri olmasaydı ,keşke benim de Sıla nin ailesi gibi bi ailem olsaydı . Annem sırf benim özel okulumun masraflarını karşılamak için 3 iste calisiyor.Ben istemedim özel okulda okumayı ama annem iste,'İllada okucaksin, benim yaşadıklarımı yasamacaksin,benim bir tek çocuğum var o da sensin.' Annem canım annem, iyiki senin gibi anneye sahibim iyi ki !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin