Tünaydın👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
Kısa kısa bölümleriyle canım mini ficim😚
Kısa derken, cidden kısa böyle xkdmozmd
Neyse yazmayı geciktirmemek için buna da sınır koyacağım şimdi👉🏻👈🏻
Sınır, 40 yorum
İyi okumalar dilerim~~~
................
Kim Taehyung, saatin akşam saatlerine geldiği sıradan bir bahar gününde kendisine ait yatak odasında yatağında uzanırken önünde açık olan telefonundan haftalar öncesinde katıldığı komedi şovunun internete düşmüş halini seyrediyor, haftalar önce güldüğü şakalara sanki ilk defa şu anda duyuyormuş gibi yeniden gülüyordu.
Üzerinde gecikmeden yatmayı düşündüğü için yaz aylarında giydiği pijama takımlarından biri vardı. Siyah beyaz karelere sahip önündeki ilk birkaç düğmesini ilikleme ihtiyacı hissetmediği pijama üstü ve onu tamamlayan aynı desenlere sahip bir pijama altı giyiyordu. Sarıya çalan saçları henüz banyo yaptığı için şekillendirmeye ihtiyaç duymadan kabarmışken gözünün önüne düşüyordu ve o önündeki ekrana bakarken arada onları geriye doğru atıyordu. Yine de, bu rahatsız olduğu anlamına gelmezdi. Zira bu saç stilini denemeyi uzun zamandır istiyordu.
Kendisi de canlı olarak o salondayken çok hoşuna giden bir şakaya omuzları sarsılarak güldüğü sırada gözleri kısılmış, dizlerinden kırarak habersizce kaldırdığı alt bacakları havada sallanmıştı. Evde yalnızca. Işığı kapalı yatak odasında sessizliği bir tek gülüşleri bozarken keyfi vakit geçiriyordu. O an, yarın sabah erken saatlerde olan dersini bile unutmuştu. Tüm bu bölümü baştan sonra yeniden izleyebilirdi.
Bir süre daha öylece halinden memnunken telefon ekranına bakarak aynı skeçleri tekrardan izlemeyi sürdürdü. Ancak bir noktadan sonra, kendisinin çok beğendiği bu sahneleri izlerken onun gibi düşünen insanlar olup olmadığını merak etmiş, videoyu tam ekran halinden çıkartıp bulunduğu sosyal medya platformunda bulunan yorumlar kısmına tıklamıştı. İlk baştaki fazla beğenilmiş birkaç yorum hoşuna gittiği için gülerek dudaklarını ısırdı ve kaydırmaya devam etti.
Kaydırdıkça pek fazla beğeni almamış yorumların bulunduğu yerlere doğru iniyor, hoşuna giden birkaç yorumu beğenerek onların da üste çıkmalarına yardımcı olmak istiyordu. Sonraki birkaç dakika boyunca bunu yapmayı sürdürdü. Yorumlar çoğunlukla tüm bölümü içeren bu bir buçuk saatlik uzun videonun yapılan belirli şakalarıyla alakalıydı. Taehyung artık yerlerini bile ezberlediğini düşündüğü bu şakaları yorumlarda bahsedildiklerinde anında anlıyor ve onları yeniden yaşıyormuş gibi gülümsüyordu.
Ancak aşağıya doğru kaydırmayı hızlandırıp parmağını ekranın üzerine bir anda koyup bir yorumun üzerinde durduğunda, o yorum dikkatini çekmişti. Çünkü bu sefer herhangi bir şaka ya da oyunculardan biri hakkında değildi bu yorum. Belirli bir dakika işaretlenmişken mavi gözüken dakika kısmının yanında, 'Arkadaki çocuğun öndekine bakışını gördünüz mü! Çok güzel!' yazıyordu. Birkaç tane de gözünde kalp bulunan emoji koymuştu yazısının sonuna.
Taehyung merakla başını yana doğru eğerken yoruma verilen yanıtlara girdi ve herkesin benzer şeyler söylediğini gördüğünde dudaklarını yaladı. Meraklanmıştı. Kendisi bölümde seyrettiği skeçlerde böyle bir şeyle karşılaşmamıştı. Hatta, bu tür bir yorumla bile ilk defa karşılaşıyordu. Bu yüzden bahsi geçen dakikaya tıklarken içi kıpır kıpırdı. Merakı heyecanlanmasına sebep olmuştu.
Tıkladığı dakika ve saniyede ilk başta karşısına sahneyi çeken kameralar ve tanıyıp bildiği oyuncular çıktı ve o bunun hangi skeç olduğunu hatırlarken ayaklarını birbirine sürttü. Gözleri bile merakla hafifçe irileşmişti. Yalnızca birkaç saniye sonra ise kamera sahneden çekilip bir anda seyircileri gösterdi ve Taehyung anı kaçırmamak için hızlıca durdur butonuna bastı. Butondan çektiği gözlerini gösterilen seyircilere çevirdiğindeyse kaşları havalanmış, ekranın ortasındaki kendi yüzüyle karşı karşıya gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dandelions
ФанфикKim Taehyung, komedi şovlarından keyif alan üniversiteli bir gençti. Yine bir hafta sonu canlı seyretmek için gittiği bir şovun tekrarını haftalar sonra internetten izlemesiyle ise, kendisini oldukça şaşırtan bir durumla karşı karşıya gelmişti. Tüm...