boşluk

7 4 0
                                    

Bu gün evden hiç dışarı çıkamadım babamı kaybettikten sonra  krndime gelmem uzun  zaman aldı ama artık iyiyim kafamı dağıtmak için yine karalıyorum birşeyler çizimlerimi herkes çok beğeniyor birde sözlerimi  ama cesaret edemiyorum  bunları göstermeye ama bilmiyorum  ve tekrardan yazıyorum yazdığımı okuyayım mı şimdi size
Öyle bir yerdeyim ki kimse ne görüyor ne duyuyor kimsenin bilmediği ama herkesin gördüğü bir yerdeyim yakın ama uzaktayım  şöyle etrafa bakındığım da annem ve kardeşlerimden başka güvenebilecek kimsem yok  tek başıma kalıp kendime vakit ayırmak o kadar güzel ki sanki yeniden doğuyormuşum gibi hissediyorum  keşke babamda olsaydı da  bana kızım diyerek sarılsaydı  babam haklıymış biliyor musun  demişti ki ; kızım bir gün bende gideceğim bu günleri güzel geçirmemeiz gerek demişti haklıymış keşke yaşasaydı da yanından ayrılmasaydım sımsıkı sarılsaydım nereden bile bilirdim ki bir gün gelicek ve hiç olmayacağını kalbimde kocaman bir boşluk var o boşluğu istesemde dolduramam artık ama alışmak zorundayım şimdi annem ve kardeşlerim için savaşmam gerek tüm zorluklara rağmen  umarım başarabilirim güzel hayallerde görüşmek üzere diyerek noktaladım işte yazımı bu bir kısmıydı  daha da devamı var ama sıkıldım hadi gel  bahçeye çıkıp bağıra bağıraa şarkı söyleyelim bahçeye çıktığımızda karşınıza kocaman bir  yeşillik biraz ilerlediğinde papatyalarla dolu bir taraf görüyorsun biraz daha ilerlediğinde kırmızı gülleri görüyorsun son olarak da en sevdiğim yer olan iki ağacın arasında hamak ve pırıl pırıl gökyüzü güneş hafifçe yüzüne düşüyor  hamağa yattığımda gördüğüm mükemmel manzara aklıma  "bütün istanbul biliyor" şarkısı geldi direk açtım ve bağıra bağıra şarkı söyledim kocaman bir çiftliğin içindeyim ve kimse yok mükemmel birşey sonra hamaktan kalkarak atların kaldığı ahıra gittim ve kızım olan geceyi gördüm simsiyah vicudu up uzun siyah saçları o kadar güzel ki dayanamadım ve yanına gittim gel hadi sende sev bak  hadi gel beraber binelim geceye bindik ve hızlı hızlı gidiyoruz ne güzel değil mi insan  2 dakikada hemen huzura kavuşuyor işte hayat da böyle huzur istiyorsan etrafına bakman yeterli  evet sevgili arkadaşım benden buraya kadar sende kapat ve uyu unutma" umutlar yarınlarda saklı "...

Kendini Bul Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin