Yeni bir gün ' e daha uyandım ve saat 06:00 hava da ne çok serin ne de çok sıcak ılık ormanda koşu yapmak için güzel bir vakit bence ilk duşumu aldım sonra pembe beyaz eşofman takımlarımı giydim saçlarımı da sıkıca at kuyruğu yaptım ve kulaklığımı taktım ve yavaşca yürümeye başladım kulağımda koliva "yüksek dağlara doğri" çalıyordu ormanlık alana geldiğimde kuşların cıvıltısı ağaçlardaki yaprakların haşırtısı rüzgarın bedenimi sarmalayışı doğayla iç içe olmak çok güzel derin bir nefes aldım içime sonra derince yavaşca verdim nefesimi nefes egzersizi yaptıktan sonra sağ ayağımı kaldırdım yukarı doğru esnemek için sonra sol ayağımı sonra da ellerimi omuzları mı derken esnedim hafifçe koşar tempoda koşmaya başladım gözlerim kapalı doğayı hissetmek mükemmel bir olay oturdum yaylanun çimenine 2 saat diyerek devam ediyordu şarkı ve bir anda oturdum çimenlerin üzerine ayaklarımı bağdaş kurup oturdum ve öyle tam neredeyse 45 dakika doğanın seslerini dinledim kuşların kelebeklerin arıların çiçeklerin ağaçların yaprakların bütün derenin akan suyun hepsinin seslerini dinledim o kadar güzel bir melodi ki insanın ruhunu dinlendiriyor gerçek bir meditasyon gibi değil mi doğayı dinlediğinizde sakinleşiyor ve kendinize geliyorsunuz muhteşem birşey bu ve ayağa kalkıp tekrar yürümeye başladım bileğimden bilekliğim kopmuş farkında değildim onu ararken yere bakarken birine çarptım uzun boylu kumral yeşil gözlü biriydi sonra birden bana dikkat etsene dedi kusura bakmayın diyerek uzaklaşmak istedim ama üzin vermedi ne arıyordun dedi bilekliğimi dedim onda olduğunu görünce verir misin bilekliğimi dedim vermedi vicdansız yarım saat alacağım diye uğraştım pis kaslı ego yığını birde gülerek adım Batuhan dedi iyi dedim ve bilekliğimi istedim ama vermedi gıcık sonra almadan yoluma devam ettim arkamdan tekrar görüşmek üzere dedi cevaplamadım ama canımı bununla sıkamazdım alt tarafı bileklik aynısını bulursam alırdım değil mi bende öyle yaptım ama bilin bakalım yine ne oldu yine o gıcık pis go yığını Batuhan karşımdaydı amacı neydi anlamamıştım ama öğrenirdim elbette yine ne oldu diyerek çıkıştım ona sakin ol bücür adını söylemedin dedi sinirli bir şekilde adım ılgın dedim güzelmiş diyip gitti ah bu erkekler herneyse koşarak tekrar ormanda tur attım ve eve geldim duşumu aldım yemek yiyip yatağıma yattım evet sevgili günlük bu gün ki maceram da buraya kadardı iyi geceler ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendini Bul
ChickLitBir genç kız içine kapanıktır ve kardeşi sayesinde kendini bulmak isteğiyle yola çıkmıştır bu yolculukta onu zorlayacak çok engel çıkmaktadır ..