sevgili günlük

12 9 1
                                    

Müziksiz yazı yazacağımı düşünmedin herhalde arkadaşım dur hemen müziğin adını da yazayım " mavi gri odamda hayalin saklı "  aşık oldum hem de çok ama bunu o bilmiyor o kadar güzel ki kumral yeşil gözlü ama  çok da kibar ve nazik, anlayışlı evet ben onu seviyorum ama beni arkadaşı olarak görüyor biliyor musun ? Bana bu gün bir kızdan bahsetti canım yanıyor ama canım yana yana dinledim onu içimden ağlıyorum ama görmüyor en acısı da ne biliyor musun ? Ona istediğim kadar yaklaşamayacağım , çünkü o artık benim değil başka bir kızın hayalini gerçekleştiriyor keşke sevmeseydim onu keşke fark etseydim baştan ama iş işten geçmişti şimdi nasıl unutulur nasıl geçer bu acı bilmiyorum ama onsuz olmaya alışmam gerekiyor  bu gün bana benimle görüşemeyeceğini sevgilisinin kızdığını söyleyip gitti arkasına bakmadan gitti bense kaldım orada sonra deniz kenarına gidip içim dışım çıkana kadar ağladım  ilk sevdiğimi böylelikle elimden kayıp gitti dur diyemedim ama herneyse bu gün hem iyi hemde kötü bir gündü şimdi sıra iyi haberde evet artık ayrı eve çıkıyorum annemi ikna etmek zor oldu ama başardım tek başıma bir evde kalacağım artık hayatıma kendimden başlayacağımı anladım bundan sonrası daha zor  olacak ama  inanıyorum ki başaracağım ben ılgın'ım kim ne derse desin hiç kimseyi takmadan yola devam edeceğim yapamazsın diyenlere inat yapacağım hayat mücadeleyi sever arkadaşım sende benimle var mısın? mücadele etmeye gel beraber mücadele edelim ve onlara yapabileceğimizi gösterelim unutma biz istersek yaparız unutmadan ehliyet sınavına da yazıldım ve ehliyetimi elime aldığımda ilk arabamı kendi paramla alacağım evet sevgili günlük bende haberler bu kadar sende üzüldün değil mi ilk başta benimle ama sonra da gülümsedin değil mi? benimle beraber evet arkadaşım kötü olayların olduğu kadar iyi olan olaylarda var umudumuzu kaybetmek yok yola devam... Sevgilerle .

Kendini Bul Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin