List od Boga #1

3 0 0
                                    

Drogie dziecko!

Może słyszałeś o mnie wiele złych rzeczy. Może inni wmawiali Ci, że jestem zły i niesprawiedliwy. A możliwe, że jeszcze mnie nie znasz. Wiedz, że to wszystko jest nieprawdą. Ja jestem troskliwy, dobry i nigdy nie pamiętam tego co złe. Pamiętaj, troszczę się o Ciebie każdego dnia. Nieustannie.

Widzę, że czasem cierpisz. Widzę twój smutek, cierpienie. Może czasem złamane serce, może problem w rodzinie czy wśród znajomych. Pewnie ci się wydaje, że w takim momentach nie ma mnie przy Tobie. Myślisz, że nie jestem obecny z Tobą w twoim cierpieniu. Lecz tutaj znowu się mylisz. Jestem z Tobą w każdej chwili Twojego życia. Powtarzam, w każdej: i tej dobrej i tej złej. Wystarczy, że Ty będziesz chciał być ze Mną i zaprosić mnie do siebie.

Ja jestem Twoim kochającym Cię Tatą. To ja Cię stworzyłem. Nie kto inny, jak tylko Ja. Jeszcze zanim się narodziłeś, kiedy byłeś w brzuchu swojej mamy, Ja znałem Cię.

Uwierz, nie jesteś pomyłką.

Nie jesteś bezużyteczny, chociaż czasem może ci się tak wydawać.

To nie jest tak, że nikt Cię nie kocha.

To nie jest tak, że jesteś słaby i do niczego niepotrzebny.

Ja zawsze Ciebie chciałem i zawsze będę chciał, niezależnie od tego, jaką drogę wybierzesz. Nawet gdyby wszyscy ludzie się od Ciebie odwrócili, Ja zostanę. Na zawsze.

Nigdy nie jestem daleko. Jestem zawsze najbliżej, tuż przy Tobie. Pewnie w ciężkich momentach wydaje Ci się, że nikt cię nie kocha i nie lubi. To nie prawda. Bo Ja kocham Cię bezgranicznie, i nigdy nie przestanę kochać. Nawet w najgorszych i najtrudniejszych chwilach. Nigdy.

Wiedz, że zawsze na Ciebie czekam i nie spocznę, dopóki Cię nie odnajdę. Nie po to, żeby Cię ukarać za to, co zrobiłeś. Ale po to, by powiedzieć Ci, że już dawno Ci przebaczyłem i nie pamiętam twoich grzechów. Nie pamiętam błędów twojej młodości.

„Jak odległy jest wschód od zachodu, tak daleko odsuwa od nas nasze winy"

Ps, 103,12

Jeżeli się smucisz, lub jest Ci ciężko, przyjdź do mnie. Kiedy uważasz, że twoje życie jest bez sensu, przyjdź do mnie. Kiedy nie wiesz co masz ze sobą zrobić, przyjdź do mnie. Gdy masz problem, wiedz gdzie mnie szukać. Porozmawiaj ze mną, nawet tak, jak równy z równym. Wysłucham cię, zawsze. Zawsze będę starał się pomóc i podnieść Cię na nogi. W momencie, w którym czujesz, że twoje serce złamało się na miliony kawałków, ofiaruj mi je, a ja cię pocieszę. Skleję twoje serce, by znowu mogło być całe i bez żadnej skazy.

Nie bój się pokazać, że mnie kochasz. Nie bój się przyjść do mnie, rozmawiać ze mną. Nie lękaj się, bo ja zawsze jestem z Tobą. Ukryję Cię w moich ramionach i zachowam od wszelkiego zła.

Nie lękaj się, bo cię wykupiłem, wezwałem po imieniu; Tyś mój!"

Iz, 43, 1b

Szukaj mnie. Szukaj mnie wszędzie i z całego Twojego serca, a znajdziesz mnie.

Przybliż się do mnie, a ja przybliżę się do Ciebie.

Proszę, zaufaj mi! Ten jeden raz, zaufaj mi!

Może wydaje Ci się, że mówisz do mnie, a ja nie odpowiadam. Ale ja krzyczę: Kocham Cię! Zaufaj mi!

Czy pójdziesz za mną? Ofiarujesz mi całe twoje życie?

Czekam cierpliwie na Twoją odpowiedź, pamiętaj, że Cię kocham.

Twój Tata. Wszechmogący. Bóg

God loves youWhere stories live. Discover now