Az ember nem is gondolná, egyetlen beszélgetés hogyan változtatja meg egy másik ember életét.
2020 szeptember
Banot elengedve a klinikára - ahol mindenki szentül hitte, hogy meggyógyul - egy klubtagunk és lakberendezőnk Csilluka elméselte Epernek, hogy nem hisz már abban, hogy neki valaha is gyermeke lesz. Ő mondhatta volna azt is, hogy jaj de sajnálja, sőt együtt is bánkódhattak volna, hogy jaj szegényke. Ehelyett azonban Eper a nyers, ugyanakkor őszinte stílusával jól leb@szta szerencsétlent.
Idézem: Ha csak ülsz a babérjaidon és nézed azt a kurva homokórát majd 50 évesen rádöbbensz arra, hogy nem volt mit tenni, örökbe kellett volna fogadni egy nagyobb gyermeket. Ha most nem lépsz, akkor baszhatod az egészet. 45 felett nem fogják odaadni neked. Alkalmatlannak nyilvánítanak majd a korod miatt, az egészségi állapotod miatt, le kéne adnod egy pár kilót is, szóval ne picsogjál itt nekem, hanem kapd össze magad, sportolj és add be a kérelmet.Ez a pár "kedves" mondat indított el mindent. Csilluka elkezdett egészségesen étkezni, sportolni, meditálni.
2020 december
A temetés után sokat beszélgettünk Banorol. A szokásairól, az étkezéséről. A konyhaszekrényben ott volt a Flavon lekvár, amit a halála előtt evett és sokat segített neki. A kemoterápiás kezelést könnyebben vészelte át vele. Fogtam az egyiket és odaadtam Csillának.
Szorgalmasan eszegette. Közben megnyugodott. Egyensúlyba került önmagával és a teste megújúlt. Szedte a vitaminokat amit ajánlottam és a lekvárt amire egy Eper olvasó révén találtunk rá. Innen is köszönet neki.
(Flavon Max Plus)2021 június
Csilla lelkileg megnyugodott. Évek óta az orvosok menthetetlen meddőnek tartották. Orvosok legjobbjai állítottak egyhangúan: Meddő.
Tegnap felhívott és elkérte egy szülész barátom telefonszámát. Kifaggattam kinek kell. Bátortalan hangon mesélte el, hogy 20 hetes várandós. Eddig félt, hogy elveszíti. Nem szólt senkinek, de legszívesebben világgá kürtölné, olyan boldog most."Csodák márpedig léteznek"
"A csoda benned, benne és bennem van"
"Mindannyiunkban benne van az Isteni teremtés képessége, csak akarni kell"
YOU ARE READING
Eper Kiegészítés Vulkán Klubnika
Romance1. Kiegészítés 2. Írói párbaj 3. Vulkanhoz 4. Klubnikához 5. Réka 6. EMBERSÉG