Réka vagyok. Nem vagyok író, de úgy érzem, ezt muszáj megosztanom valakivel a családon kívül is.
Eperrel a Müllerben vásároltunk ma. Először nem igazán értettem, hogy miért kell két iskolás korú gyermeknek 10 iskolatáska, 50 darab füzet, 30 darab színes ceruza készlet, zsírkréták, filctollak, vonalzók, radírok, tolltartók, kulacsok, uzsonnás dobozok... stb. Még a kasszánál is úgy gondoltam hogy na a flanc. Gazdagék már csak így szokás.
Hazafelé úton - egy fagylalt elnyalása után - betértünk egy romos házhoz, ahol sok apró pici gyerek volt és egy anyuka kint teregette a ruhákat. Eper kiszállt az autóból. Csak annyit mondott nekem hogy:
- Mindjárt jövök.
Bement az udvarba a két hatalmas csomag írószerrel, füzettel, 8 iskola táskával. Még beszélgettek egy picit az asszonnyal, ezután visszaszállt az autóba és jöttünk haza.Ez volt ma. A pont, amikor leesett, hogy nem magának vásárol ilyen mértéktelen mennyiségben. Ruhákat cipőket. Látom én hogy gyerek méretet vásárol, csak azt gondoltam a saját gyerekeinek. Eddig! De rá kellett jönnöm, hogy ezeket mind másnak veszi. A múltkor például egy ruházati boltban voltunk. 20 pólót vett, 10 nadrágot, cipőket, alsóneműket, zoknikat és akkor még bele sem gondoltam abba, hogy ezt nem a saját gyerekeinek veszi, hanem elviszi a szegényeknek.
Ez a nő egy igazi földre szállt angyal. Nem tudok jobb jelzőt rá. Egyszerűen amit tesz és minden héten teszi, - mert én hetente vásárolok vele és látom a mennyiségeket - ezeket mind nevelőszülőkhöz viszi. Családokhoz, ahol rengeteg a kisgyerek. Azt hiszem büszke vagyok arra, hogy egyáltalán ismerhetem őt. Megtiszteltetés mellette lakni.
YOU ARE READING
Eper Kiegészítés Vulkán Klubnika
Romance1. Kiegészítés 2. Írói párbaj 3. Vulkanhoz 4. Klubnikához 5. Réka 6. EMBERSÉG