Ezt a nőt az angyalok dobták le az égből.
Ő tuti nem fogja bele irni a naplóba, De tudnotok kell milyen jó szíve van.
Ma, ahogy vittük vissza a szamarat a tulajdonosának, egy padon, a móló mellett üldögélt egy idősebb férfi. Eper sokáig nézegette, de aztán csak odament hozzá, és angolul elkezdett vele beszélgetni. A bácsit a turisták kikerülték csak. Elmentek mellette ahogy én is, sajnos. Valahogy az ember félrenéz. De Eper odament, beszélt vele. Aztán Ice majdnem szívrohamot kapott mikor eltűnt. De csak 3-5 percre. Amikor visszament a bácsihoz, egy táskát vitt oda neki. Az étterem nevét felismertem. Már mosolyogtam. Sejtettem, hogy ételek vannak a táskában. Nem is csalódtam. A bácsika egymás után pakolta ki, a finom ételt. Elsírta magát, elkezdett enni. Eper közben jó étvágyat kívánt neki, és elsétált a mólóra. Hajókat fotózni. Amikor a bácsi megette az ételt benyúlt a zacskóba ismét. Egy doboz görög csokoládét vett ki belőle, de a doboz fel volt bontva. Ahogy a bácsi felnyitotta újra elsírta magát. Nem tudtam elképzelni, mi lehet benne. Erősen figyeltem, kíváncsiságom nagyobb volt. Ice elsétált Eperhez, mert az előbb tenyleg nagyon megijedt.
A dobozban egy köteg pénz volt.
Pár hónapra elég lesz a bácsinak ételre, ruhára.Mutassatok nekem még egy ilyen angyalt. Ugye? Nehéz
DU LIEST GERADE
Eper Kiegészítés Vulkán Klubnika
Romantik1. Kiegészítés 2. Írói párbaj 3. Vulkanhoz 4. Klubnikához 5. Réka 6. EMBERSÉG