Bugün ikinci iş günüydü. Dün bay Min gelmemişti bu yüzden Jimin erkenden eve gitmiş ve hiç birşey yapmama nın keyfini çıkarmıştı. Şimdi ise, tıpkı dün ki gibi hazırlanmış lar ve şirkete doğru gidiyorlardı.
Dün pek fazla şirketi gezme fırsatı olmamıştı bu yüzden, en kısa zaman'da şirketi güzel bir turlayıp mahvedecekti.
"Soo bay min nasıl biri? Yani ona karşı tavrım nasıl olsun? "
Sooyoung biraz beyin fırtınası yapmış ve meraklı gözlerle kendisine bakan abisine cevap vermişti.
"O çok soğuk biri tanımadık ları ile pek fazla iletişimi olmaz. yani seninde pek fazla iletişime geçeceğini düşünmüyorum. ama yenede sen ona sıcak kanlı davran belki bir bakmış sın yeni eniştem oluvermiş"
Jimin gözlerini devirmiş ve Sooyoung un elini daha sıkı tutmuştu. Endişeliydi
"Sormadım say soo. "
Bi beş dakika sonra şirkete varmışlardı. Yolda yürürken hiç birşey olmamıştı . buda demek oluyor ki bugün herzaman kinden daha dikkatli olmalıydı.
Çünkü, hiç birşey gerçekleşme diyse muhtemelen kanun şirkette yürürlüğe girecekti.
Sooyoung tutmuş olduğu eli bırakmış ve Jimin'e -içten olmayan- destek veren sözcükler saydırmıştı.
"Kesinlikle bugün çok iyi olacak o yüzden Fighting! "
Ellerini yukarı kaldırmış ve Jimin' e gülümsemişti. Ne kadar içten gelmeyen destek mesajı olsada, Jimin in buna ihtiyacı vardı.
Daha fazla beklememiş ve Jimin dün kendisi için özel ayrılan odaya girmişti.
Özellikle bay Min ile odaları ayrıydı. E tabi Jimin in işine gelirdi. Kimseye zarar vermek istemezdi çünkü.
Kendisine ayrılan masaya oturmuş ve önüne konulan dosyaları incelemeye başlamıştı........
🌈
Dosyalara fazla daldığı için çalan telefonunu duymamış ve biraz ürkmüştü. Cep telefonu nu eline aldığında arayan bay min idi. Daha fazla beklememiş ve telefonu açmıştı.
"Alo"
"Buyrun bay min"
Jimin ister istemez endişelen mişti. Ya kendisinden birşey ister ve işi eline yüzüne bulaştırırsa?
"Bana kahve getir orta şekerli olsun"
"Peki ba-"
Tam birşey diyecekken telefonu yüzüne kapatmıştı. Bu ne kaba bir adamdı bari sözünü bitirip öyle kapat saydı.
Jimin bay min in kabalığını boş verip, yavaş adımlarla aşağıya doğru indi. İndiğinde gördüğü görüntü içler acısıydı.
Bir tane kadın Jimin in gelmesiyle yere düşmüş ve oda yetmezmiş gibi başka bir adam dosyalara kahve dökmüştü. Ama daha bunlar iyi yanlarıydı.
Jimin yavaşça kahve makinası nın yanına ilerlemiş ve, karton bardaklar dan birini eline almış, doldurması için kahve makinesi nin içine yerleştirmişti. Ama ne hikmetse makine çalışmıyordu.
Koymuş olduğu bardağı tekrar eline almış ve doldurması için altına tutup duruyordu.
Yaptığa işe fazla odaklandığı için yanına gelen bay min ve Jungkook u fark etmemişti.
"Jimin Shi sana kahve gitirmeni istemiştim ama sen onu bile beceremiyorsun "
Jimin yavaşça arkasını dönmüştü ve şok olmuştu. O ikisi yanına yaklaşmamalıydı.
"Ver şunu"
Jungkook serçe Jimin in elinden karton bardağı almış ve makinenin düğmesine basmıştı. Tabi basmasıyla makineden aniden kahveler etrafa fışkırması bir olmuştu.
Jimin hemen sinsice kenara çekilmiş ve bay min in ve Jungkook un kahve tarafından ıslanmasın izlemişti. Kendileri kaşınmıştı.
Kendilerine püskürtülen kahve yüzünden ellerini önemli doğru uzatmış lar ve, kendilerine gelmelerini engellemeye çalışıyor lardı. ama pek de ise yaradığı söylenemez di.
Makine nin içinde artık kahve kalmadığı için artık durmuştu.
Etraftaki ler meraklı gözlerle Jungkook ve bay min e bakıyorlardı.
"Bu ne sikim! "
Jungkook hafif küfür etmiş ve yüzünü jimin e çevirmişti. Jimin ise olaydan sıyrılmak için hemen kendini savundu
"Cidden patron kim bilmiyorum ama tutmuş nerde bozuk makine var onu alıp gelmiş. Birde zengin olacak değil mi isminiz herneyse"
Jimin karşısındaki lerin gerçekden kendi patronu olduğunu bilmediği için bu kadar rahat konuşmuştu.
"Hayır çalışıyor du! Hem sen patronların ile nasıl bu şekilde konuşursun"
Jungkook Jimin e bağırdığında Jimin şaşkın dı yanındaki adam patronu muydu ?
"Özür dile-"
Tam özür dileyecek ken Sooyoung hemen yanlarına gitmiş ve bağırmıştı.
"Ah lanet olası ! "
İşte Sooyoung bu görüntüden sonra anlamıştı. Jimin in yanından kesinlikle ayrılma malıydı...
...
Niye okunmuyor yuunmin im :'(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mochi kanunu |yoonmin
Fanfictionbütün şansızlıklarıyla nâmı duyulmuş park jimin ve bu şansızlık la baş etmeye çalışan min yoongi Yayım tarihi [22/07/2021] Bitiş tarihi [ / / ] [Text x düz yazı] [Bxb🌈] *Yazım hatası vardır sik gibi karışacaksanız def olun Cr: bütün haklar pa...