8*sende gay havası var?

89 34 25
                                    

"Hanım efendi daha kaç kere iğne vurmanız gerekiyor? "

Yoongi nin sormuş olduğu soruyla hemşire , derin bir of çekmişti. Nedenini anlamadığı bir şekilde, Yoongi nin poposuna vurmuş olduğu iğne lerin ucu, sürekli kırılıyordu.

Ve şuanki iğne yedinci iğne ydi. Yoongi nin götü artık kalmamıştı. İğneden korkan biri değildi ancak üst üste hissettiği ve, aynı zamanda poposunun üstüne düştüğü için acısı ikiye katlanıyor du.

Jimin ne kadar Yoongi nin yanında gelmek istemese bile, sekreteri ve olanlara şahit olduğu için yanındaydı.

Sooyoung'u gelmesi için ikna etmeye çalışmış ancak Yoongi, poposunu bir kıza göstermek istemediği için sooyoung'u dışarıda bırakmak istemişti.

Zaten bütün suç Yoongi nindi. Ne var da inat edip sooyoung'u yanında istememiş tiki? Senin götünü kim ne yapsın!

"İnanın bilmiyorum Yoongi shi. Normalde hiç böyle şeyler yaşamamıştım hatta buranin en iyi hemşiresi de benim ancak neden bir anda bütün iğne lerin bu şekilde olduğunu anlamı yorum"

"Ya~la~n, kesin bay min in götünü çok güzel buldun "

Jimin kendi paçasını yırtmak için yaptığı şakaya kendi hariç kimse gülmemişti. Bu iki olmuştu. O kadar mı kötü şaka yapıyordu.

Hemşire ve Yoongi jimin i takmamış işine devam etmişlerdi. Bu iğnede kırık çıkmıştı. Hemşire elindeki iğneyi yere fırlatmış ve doktoru çağırmıştı.

Beş dakika sonra doktor içeriye girmişti. Yoongi yüz üstü uzandığı için doktora kıçını dönmüştü. Doktor eline eldiven takmış ve Yoongi nin poposuna dokunmuş tu. Acıyan yeri bulmaya çalışıyordu.

Jimin ise Doktor'u izliyordu. Onda gay havası vardı. Kesinlikle gay di. Peki nerden anladı? Gay gay i anlardı değil mi ? Yani akıllı bıdık olan yazar öyle sanıyor

"Şişt doktor! Sizde gay havası var. "

"Ne? "

Kendisine şaşkınlık la bakan Doktor'a gülümsemişti. Biraz eğlenmek ten zarar gelmezdi değilmi?

"Diyorum ki sende gay havası var. Ve aynı zamanda uke havası v- "

"Jimin keser misin şu saçmalığı bırakta adam işini yapsın. "

Kendisine kızan Yoongi ye jimin gözlerini devirmişti. Biraz eğlense fenamı olurdu?

"Beyfendi fazla konuşmayın ve lütfen şu büyük iğneyi verirmisiniz"

Jimin istemeyerek de olsa eşek kadar olan iğneyi doktora vermişti.

Yoongi ye bu kol kadar iğneyi mi vuracaktı? Durumu o kadar kötü müydü? ve hepsi kendisinin suçu muydu? Hayır hayır suç jimin in değildi suç mochi kanunun suç uydu.

Yani en azından omzumdaki yükünü hafifletmek için di

"İsminiz neydi? "

"Yoongi, min yoongi"

"Pekala Yoongi. Öncelikle bu fazla acıta bilir. Çünkü bu diğerlerinden daha büyük ve daha kalın. Gördüğüm kadarıyla da güçlü bir yapınız var ama bu yenede acıta bilir. "

Doktor bunu derken elindeki koca iğneye ilaç doldurmuş ve fazlasını da yere doğru fışkırtmıştı. Daha fazla beklememiş ve iğneyi vuracağı yeri bulmaya çalışmıştı.

Bulduğunda gözlerini jimin e çevirmiş ve gözleriyle Yoongi nin elini tutması için işaret vermişti.

Zaten birazcık, ufacık, minicik bir suç duygusu olduğu için jimin hemen Yoongi nin elini tutmuş  ve destek verircesine gülümsemişti.

Yoongi bu hareket beklemediği için şaşırmıştı. Jimine hiçbir tepki vermemiş ve yüzünü yan tarafa çevirmişti.

Jimin gözlerini Doktor'un elindeki kol kadar olan iğneye çevirmişti. O iğne Yoongi nin poposuna mı girecekti? Evet girecekti.

"Amına koyim! "

Götüne vurulan iğne ile Küçük bir küfür etmiş ve jimin in ellerini sert bir şekilde sıkmıştı. Bu kadar acıtacağını düşünmemişti.

Jimin ise şuan kendi minik ellerini Yoongi nin damarlı elleri yüzünden acımıştı. Ufacık ta olsa kendi suçu idi. Birazda o katlansın yahu!

"Bitti. Gerçekten iyi dayandınız Yoongi bey. Sanırım sevgiliniz sayesinde değilmi?. "

İkiside gözlerini şaşkınlıkla açmıştı onlar sevgili değildi ki. Normal çalışan patron ilişkisi vardı.

"İyide biz-"

"Anladım anladım ben etraftaki insanlar yüzün den ilişkinizi açıklamıyor sunuz. Neyse iyi günler ve geçmiş olsun"

Doktor kendilerine gülümsemişti ve yanlarından ayrılmış tı. Ayrılmasıyla ikisinin de şaşkın gözleri birbirleri bulmuştu.

Az önce o şerefsiz doktor intikam mı almıştı?

...
Seyciiim ben buraları unutmuşam buralara hiç uğramıyoşam bana neler oluyarşa😭

mochi kanunu |yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin