12*jimin gay miydi?

67 16 10
                                    

Ne oldu lan amciklar kitap 700 olacak hayırdır? Ben ortalarda yokken okumaliydinz ki ben geldiğimde mutlu olayim dimi ama hayir illa ben gelevem okunma ve oylana boyle olacak 😣 kitabın değerini kitao bittikten sonra bileceksinz galleşler .
....

Yoongi sessizce söylenmiş ve tekrar odaklanmıştı.

"Ne biliyim ben senin erkek olup olmadığını be! "

Jimin gözlerini devirmişti. Ne saçmalıyordu bu deli.

"Neyse boş ver onu kyungie. şimdi o kız kim Yoongi evladım"

Yoongi derin nefes vermişti. bu iş iyice sarpa sarmıştı

"Sowon teyze, o benim kardeşim gibi . biz sevgili olmayız. lütfen bana artık yamamaya çalışmayın! "

"Peki kızım sen lez misin"

Sooyoung sinirle derin nefes vermişti. Bu teyzeler iyice kafayı yemişti

"Hayır teyzecim ben erkek seviyorum"

Kyungie teyze nin yüzü, Sooyoung un söylemiş olduğu şey ile gülümsemişti

"Haa yani sik seviyorsun. hala Yoongi nin bir şansı var"

Jungkook daha fazla dayanamamış ve bağırmıştı

"Teyze! Yeter artık . Sooyoung a bu şekilde hitaplar kullanma"

Kyungie ellerini yukarıya kaldırmış ve omuz silkmişti

"İyide jungkook evladım ben ne dedim -"

"Bakın isminiz her neyse. Sooyoung benim kız kardeşim ve yanında ben varken başka bir oğlana yamamaya çalışmayın! deyse hiç iyi şeyler olmaz! "

Jimin son kez konuşmuştu. Ciddiydi. eğer yene bu işlere devam ederlerse, evin içine yıldırım bile düşürebilir di. Ne de olsa bu imkansız değildi

"Peki Peki. O zaman seni Yoongi ye alalım kardeşini de jungkook a"

Kendisine umutla bakan kyungie teyzeye Jimin, gözlerini devirmişti. Az önce dediklerini duymamış mıydı?

"Tamam. Bana uyar"

Jungkook hemen Sooyoung un yanına oturmuştu . her an teyzeler den biri Yoongi ye dönebilirdi.

Hemen yanına sırnaşan jungkook u kenara doğru iteklemişti Sooyoung. Resmen jungkook un Sülük ten bir farkı yoktu

"Yav bi git . Ben istemiyorum . Ben bekar öleceğim bi salın beni ya! "

Yoongi nin bu olaya el atması gerekiyordu . deyse evdekilerin sinir krizinden ölme olasılığı çok yüksekti

"Yoongi, oğlum bak çok gençsin tamam da. yeter da ne bu inat. Bul kendine bir tene karı. al koynuna bu hayat yanlız çekilmez. Tamam baktın olmadı erkeğe yönel bak şu çocuğa al onu hazır mis gibi erkek. Belkide iyi işlevi vardır"

Jimin ne kadar utansada susmamıştı

"Az önce kız dım ne ara tekrar erkeğe döndüm? "

"Sende feminen havası aldım, kes oğul çeneni. Hem sende Yoongi yi alıver oh mis gibi koca"

Jimin kızarmış yanaklarıyla bakışlarını Sooyoung a çevirdi. Çevirmesi nin nedeni olaya el at artık demesiydi. Sooyoung kendisinden daha fazla çirkef ti.

Sooyoung hemen gözlerini üç maymuna çevirmişti. Gözlerindeki Alevi görebiliyor lardı. Özellikle de üç yaşlı maymun.

"Yeter! İmalarınızı dinlemek İstemiyoruz . Hem abimi bay min'e kakalamayı kesin artık. benim abim daha iyi bir erkeğe layık! "

Yoongi Sooyoung un söylediklerine ne kadar takılmasada kendisinden daha iyi bir erkek varmıydı tanrı aşkına!

Jungkook ise ilk kez Sooyoung u bu kadar sinirli görüyordu. Tamam, tek sinirli olarak değil sexy olarak da görmüştü. Hoşuna da gitmişti.

Ama jungkook birşeye takılmıştı. Daha iyi erkeğe derken ne demek istemişti? Jimin gay miydi?

🌈
Ulan kurguda tek zeki olan sensin yürü ve jeykey yürrü

🌈Ulan kurguda tek zeki olan sensin yürü ve jeykey yürrü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birde şey bu çok acinasi wpeidhdhskslsjbdbskslal

mochi kanunu |yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin