-Benne vagyunk ! Mondta egyszerre mindenki velem együtt.
-Na akkor én kezdek. Szolalt meg Blaise. Pansy! Felelsz vagy mersz?
-Merek ,alap .
-Oké akkor csókold meg Tom-ot.
-Na nem Pansy ! Igyál! Ellenkezett a bàtyám.Pansy látszólag besértődött de örömmel húzta le a vodka felét.
-Jolvan azért nekünk is hagyjál.Mondta nevetve Blaise.
-Haha ! Draco! Felelsz vagy mersz?
-Merek. Válaszolt egyszerűen .
-Vedd le az új kislány melltartóját!Megfagyott bennem a levegő is amikor meghallottam mit mondott Pansy.
Draco felállt és mögém indult. Benyult az ingem alá és a fekete melltartom lassan kikapcsolta . A pántját lehúzta majd levette ,de direkt úgy hogy közbe csak egy pillanatra is de hozzá érjen a melleimhez.
Majd elhajitotta a szoba másik felére. Vissza ült a helyére mint aki jól végezte dolgát. Ami igaz is khm.-Na Tom felelsz vagy mersz? Mondta elégedetten Draco.
-Felelek.
-Nemár komoly? Ch a testvéred is bátrabb.
-Hát igen azt láttuk. Mondta sokkolva.
-Akkor mondd el mikor vesztetted el.
-14
-Tessék ??? Akadtam ki mivel nem tudtam róla.
-Öhm igen . Még nem mondtam ? Hupsz . Na mindegy is.
-Én jövök .Lara! Felelsz vagy mersz?
-Merek. Vágtam rá amin még magam is meglepődtem .
-Okeeeee ,mondta Tom egy perverz mosollyal együtt .Ajjaj lehet jobban jártam volna ha felelek....
-Mondjuk ülj Draco ölébe a játék végéig.Fhu baszki ennél jobbat nem tudott volna mondani ?? Még jó hogy nem csókot kért..
Kicsit elkalandoztam ami gondolom feltűnt ugyanis mindenki engem nézett és a zene is elhalkult egy kicsit. Istenem ennél kínosabb sem lehet mar.
Draco egy fekete kanapén ült széttárt lábakkal,karját a kanapé két végében pihentette.-Ha nem teszed meg iszol. Tette hozzá Tom.
Mivel már a játék elején lehúztam egy üveg vodkát Pansy jobb kedvéért igy a hányás szélén voltam ,nem akartam még kellemetlen helyzetbe hozni magam azzal hogy ide okádok, úgyhogy felálltam és Draco elé ballagtam. Óvatosan megfordultam és helyet foglaltam.
Draco azthiszem eléggé élvezte a helyzetet mert csak kajánul vigyorgott . A játék folytatódott,ment a zene és mindeki valakivel beszelgetett. Kivéve én és Dracot. Egy idő után elég kemény volt a térde így elkezdtem helyezkedni,amikor megéreztem valami keményet a fenekem mögött kicsivel . Azonnal szint váltottam normalbol paradicsomba.-Khm Draco... Mondtam suttogva.
-Igen?
-Hát ömm az van hogy...... Leneztem direkt oda hogy lássa mi a helyzet.
-Uhhh hát igen,bocsi.A játékban most én jöttem így felém néztek.
-Ja igen tényleg . Akkor mondjuk Blaise! Felelsz vagy mersz?
-Merek. Mondta .
-Oké Igyál meg egy egész üveg whyskiet!Blaise nem halogatta tovább egy levegővétellel lehúzta . Közben amíg ezek lementek Draco lassan hátrébb húzott így éreztem ahogy ágyekomhoz hozza ér az övé.
-Na én jövök! Lara! Állj fel!mondta Blaise mert tudta hogy mi a szitu . Tom is kapisgalta így össze röhögtek.Álltam volna fel de Draco megfogta a csípôm és a fülemhez hajolt.
-Ha most jót akarsz magadnak nem állsz fel.Mondta láthatólag elég kínosan Draco.
Felfogtam ha felallok eleg kínos helyzetbe hozom szegényt így inkább ittam.-Hát Draco szerencséd van!Röhögött Tom Blaise-zel az élen.
Még játszottunk pár kört mikor kezdtek a többiek álmosak lenni . De én és Draco nem igazán mivel csak arra tudtunk koncentrálni ami épp ott lent folyik..
-Huuuu én nagyon álmos vagyok . Ti nem??? Mondta Draco terelés képpen .
-De de szerintem aludjunk . Helyeselt Pansy .Leoltottak a villanyt . És volt aki ágyba de volt aki padlón aludt.
Én kiszálltam Draco öléből és bementem a mosdóba. A tükörnél álltam amikor pár perc után hallottam ahogy Draco két halk kopogas után benyit.-Nem alszol? Mondtam halkan .
-Nem tudok.Helyet foglalt a kád szélén és megszólalt.
-És amúgy milyen napod volt ?
-Hát nehéz ma elég korán keltem. Meg persze anyám aki mindig szigorú ,apámat meg ma még nem is láttam.Elkezdtem sztorizgatni de kicsit elhalkultam ,kínosan éreztem magam amiért sokat beszélek .
-Szeretem hallgatni ne félj.Ciki volt így egy erőltetett mosolyt villantottam és elpirultam.
-Aranyos vagy amikor elpirulsz. Mondta halkan.
-K-köszönöm...Draco megfogta a kezem és az ölébe rántott arccal felé. Lassan közeledett és már csak pár centin múlott életem első csókja.
Sziasztok ma meg lesz resz! Ha kérdésed van írd nyugodtan pá!
ESTÁS LEYENDO
A Szerelem mellékhatása(18+)
Romance-Cseresznye? -Mi? -A szád. -Ja igen. -Kurva finom A borítót készítette fragmexnts innen is nagyon köszönöm!<3 Rèszek általában akkor lesznek amikor tudok hozni ez mindig változó mivel most jelenleg a tanulás nekem az első ,de igyekszem . Mindenesetr...