-Jaj ne....
-Miaz?? Add mar ide!Majd elvettem a levelet és elkezdtem olvasni.
Lara....
Azért írtam ezt a levelet hogy vissza gyertek ma a suliba. Igaz meg csak szombat van de van egy tervünk! Az egész roxfortot elpusztitjuk! Csak kell egy kis segítség! Bennetek bíznak ,tereljétek el a figyelmüket!
Apad Voldemort.-Lara meg kell tennünk különben...
-Nem Draco! A roxfort a második otthonunk! Hogy jutott ilyen egyáltalán eszedbe??
-Lara én ...
-Nem érdekel ,most megyek és te is jössz!Megfogtam a kezét és elhopponáltunk a suliba a szobankba.
-Mindjárt jövök. Mondta Draco.
-Hova mész?? Kérdeztem aggódva de egyben idegesen.
-Bízol bennem?? Kérdezte a szemembe nézve.
-I-igen.
-Hat akkor meg?Ezzel együtt kiment. Utána mentem. De csak halkan ne hogy észre vegyen. Nem hittem a szememnek. Egy lánnyal találkozott. Megölelték egymást és tovább mentek.
-Ezt a rohadekot ,nem hiszem el . Mormogtam magam elé.
Annyira kémkedtem hogy út közbe neki mentem valakinek.
-Harry? Mit keresel a mardekár klub helyiségében? Vontam kérdőre.
-Én Öhm téged kerestelek!
-Jó de hogy jutottál be??
-Az mindegy, annyit akarok kérdezni hogy eljönnél e velem a karácsonyi bálra.......
-Hát én izé, tudod én és Draco....
-Az előbb csokolozott egy lánnyal és bementek csaj hálószobájába.
-Tessék???? Emeltem meg a hangom.
-Igen így volt.
-Persze Harry elmegyek veled a bálba miért is ne. Mondtam bosszus hangon.
-Remek! Holnap lesz a tánc proba ,gyere el!
-Oké majd talakozunk !
-Szia Lara!És kiment. Nem tudtam vissza folytani továbbra a könnyeim. Hiszen pár oraja még meg voltunk Dracoval most meg épp egy másik lányt dönget.
Sírva szaladtam a szobánkba, és dőltem le az ágyra.Egész nap nem jött vissza Draco , én pedig nagy bánatomba elaludtam. Éjjel arra keltem hogy valaki be fekszik mellém az ágyba. És megfogja a derekam.De neki nem zöld alma és menta illata volt. Teljesen más.
-Harry?
-Szia Lara.
-Mi a fészkes fenét csinálsz itt???
-Gondoltam megleplek.
-Hát sikerült.És egy ajtó nyitodást hallottunk. Nem láttuk a korom sötét miatt, de én tudtam hogy Draco az. Majdnem elsüllyedtem. Épp befeküdt volna Draco az ágyba amikor Harry gyorsan felállt mielőtt ráfeküdt volna.
-Hé hé haver! Szólt rá Harry.
-Mi a fasz Potter? Mi a szart keresel itt!??
-Ez nem az aminek látszik. Próbáltam magyarázkodni.
-Te megcsalsz ezzel itt??? Háborodott fel Draco.
-1 Te is megcsalsz.
2Hadd magyarázzam meg!! Mondtam .
-Ennyi volt végeztem! Szakitok!
-H-hogy mi? Csuklott el a hangom.
-Jól hallottad ! Legyél boldog Potterrel!Ezután a mondata utan kiviharzott.
-Lara én sajnálom....
-Jobb lesz ha most elmész Harry!Vette az adást és már itt sem volt. Ezután szintén álomba sírtam magam.......
Sziasztok ez egy szomorúbb resz. De kell ilyen is. Puszi joejt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Szerelem mellékhatása(18+)
Romance-Cseresznye? -Mi? -A szád. -Ja igen. -Kurva finom A borítót készítette fragmexnts innen is nagyon köszönöm!<3 Rèszek általában akkor lesznek amikor tudok hozni ez mindig változó mivel most jelenleg a tanulás nekem az első ,de igyekszem . Mindenesetr...