《2》

266 20 4
                                    

Denki szemszöge :

- Jujj Denki te szerelmes vagy. -örjöngött Mina mire megforgattam a szemem.

- Inkább menjünk vissza a koliba. - erre csak bólintottak és a Bakusquad-el elindultunk a koli felé amikor olyat láttam amit nem akartam volna. Monoma és Shinso...csókoloztak.

- Gyere Denki menjünk. - Mina megfogta a kezem és a többiekkel együtt elmentünk. Éreztem hogy egy könnycsepp folyik le az arcomról.

- De hát azt mondta hogy gyülöli Monomát. -szólalt meg Kirishima.

- Hát Monoma rá van mozdulva Shinsora de én sem értem ezt az egészet. -mondta Sero.
Mikor vissza értünk a koliba leültünk az előtérbe és beszélgettünk.

- Sziasztok A-sok.- köszönt nekünk Shinso de senki nem köszönt vissza.

- Baj van? -kérdezte értetlenül de én a másik írányba néztem hogy ne lássam.

- Mióta vagy együtt Monomával? -kérdezte Mina.

- Mivan? -nézett értetlenül a lányra.

- Láttuk ahogy csókolóztok. -mondta Kirishima.

- Nem vagyok vele együtt. -mentegetőzött.

- És miért hazudsz? -álltam fel és néztem rá.

- Denki én tényleg nem vagyok vele együtt. -nézett a szemembe.

- Aha hát minket igazából nem érdekel úgy ahogy TE SE szóval felőlem nyugodtan felisfordulhatsz és egyszer mondom el ,ne gyere többet a közelünkbe és TAKARODJ INNEN MERT A FASZ SE KÍVÁNCSI RÁD. - ahogy ezt végig mondtam Sero elszaladt valahova de most nem nagyon figyeltem rá. Megláttam egy könnycseppet Shinso szemében és a mellkasára kapott majd kiment a kollégiumból.

- Hol van Shinso??! -kérdezte idegesen Sero egy papír szatyor és egy üveg vízzel a kezében.

- Denki nagyon durván kiosztotta és kiszaladt, de miért? - kérdezte értetlenül Jiro.

- Szerintem pánikbeteg. -ennyit mondott és elkezdett futni a kijárat fele és mi is utána.

Shinso szemszöge :

Nagyon fájt amiket Denki mondott és most valószínüleg meg gyűlölt úgy ahogy a barátai is. Elbasztam de nagyon és nem is akartam hogy Monoma megcsókoljon undorodom tőle én én én Denkit szeretem. A mellkasomra kaptam a kezem mert éreztem hogy elkezd szúrni és a kezem is remegett már. Amikor kifutottam az A-sok kollégiumjából egyből össze estem. Éreztem hogy izzadok és alíg kapok levegőt. Elkezdtem kapkodni a levegőt és már szinte fulladoztam. A szívem elkezdett iszonyatosan kalapálni és már az egész testem reszketett amikor valakik elkezdtek felém futni , Sero letérdelt mellém majd egy papír zacskót tett a számhoz. Denki a másik oldalamra térdelt le és elkezdte simogatni a hátam majd megfogta az egyik kezem.

- Nyugi tesó nincs semmi baj. - nyugtatott Sero és elvette a papír zacskót. Rátette a kezét a szívemre.

- Úristen nagyon gyorsan ver a szíved. -ilyedt meg.
- Nem kéne mentőt hívni??! -aggódott Mina

- Nem kell! Mindjárt jobb lesz, de honnan tudtátok vagy mit kerestek itt?-kérdeztem értetlenül.

- Láttam hogy nagyon remeg a kezed és hogy elkezdted gyorsabban venni a levegőt, ezért elmentem ugye egy papír zacskóért és vízért.
- Ja tényleg nem kérsz vizet? -nyújtotta elém.

- De kösz. -fogadtam el.
- De még mindig nem értem hogy jöttél rá. -kezdtem el inni a vizet de még remegett a kezem ezért nem sikerült.

 Rózsaszín köd (ShinKami)Where stories live. Discover now