《4》

200 22 7
                                    

Denki szemszöge :

- Ez olyan férfias. - szólalt meg Kirishima, mondjuk tőle mit is vártam.

- Hitoshi suliban vagyunk. - mondtam zavartan.

- És kit érdekel? - kérdezte és kezeit a derekam köré fonta majd szorosabban magához húzott, a fejét a mellkasamra tette és szart a többiekre.

- Hát jó. - sóhajtottam és kezeimet a nyakaköré fontam majd beletúrtam a hajába és elkezdtem simogatni.

- Mmm ez jó, folytasd.-mondta mire elpirultam.

- Nem mert szomjas vagyok, bocsi. - mondtam  és felálltam az öléből, az asztalomon volt az inni valóm lecsavartam a kupakot azt ittam.

-Na és mond csak Shinso, betetted már neki? -kérdezte Tetsutetsu. Én erre kiköptem a vizet Hitoshi meg Tetsutetsu felé nézett.

- Tch. Persze hogy meg...- nem tudta befejezni a mondatát mert tarkón csaptam.

- Te normális vagy? - kérdeztem tőle kiakadva.
Hitoshi csak csendben ült és nézett.
- Tudod mit felejtsd el. - néztem rá csalódottan és oda sétáltam Mináékhoz.

Hitoshi szemszöge:

Ki kell mennem a mosdóba nem érzem jól magam nagyon nem. Felálltam és elkezdtem az ajtó felé sétálni.

- Elmegyek mosdóba. -mondtam apámnak nagy nehezen mert már alig kaptam levegőt.

- Rosszul vagy? -állt fel a székéből és elkezdett felém sétálni.

- Nem, jól vagyok. - mondtam és ki sétáltam a teremből majd becsaptam az ajtót és egyenesen a mosdóba szaladtam. A mellkasam már nagyon szúr és levegőt is alig kapok.
Nem lehet rohamom, tegnap is volt.
Amint beértem a mosdóba egyből a földre estem.
Most mindent elbasztam.
Vajon szeret még? Vajon megbocsájt majd? Miért nincs itt velem? Nem akar már többet velem lenni? Megbántottam?
Egyre nehezebben vettem a levegőt és elkezdtem fulladozni, a kezem már rohadtul remegett én ezt nem bírom egyedül végig csinálni úgy érzem hogy mindjárt meghalok most valamiért fájdalmaim is vannak. Egyszer csak egy könnycsepp folyt le az arcomon ami engem is meglepett, sosem sírok.

Denki szemszöge:

Amiután Hitoshi kiment egy kicsit elkezdtem aggódni hogy rohamja van e vagy sem.

- Érdekes. -mondta Aizawa.

- Olyan fura volt most Shinso. -mondta Kendo mire mindenki kérdően nézett rá.

- Hogy érted? -kérdezte Sero.

- Hát olyan volt mintha remegett volna a keze. - nem kellett több egyből felálltam és egyenesen a wc-ig futottam. Mivan ha megint rohamja van? És miattam,megint.
Amikor már a Wc-nél jártam hallottam hogy valaki nagyon nehezen veszi a levegőt, befutottam és legugoltam elé.

- Nincs semmi baj, itt vagyok csak nyugodj meg. - simogattam az arcát.

- Denki. -suttogta.

- Szeretlek Hitoshi. - simogattam még mindig az arcát.

- Én is szeretlek és sajnálom nagyon sajnálom. - hajolt hozzám közelebb majd rá tapadt ajkaimra amit egyértelműen viszonoztam. Lassan elkezdett benyúlni a pólóm alá ami meg lepett, egyre hevesebben kezdett el csókolni ami mit ne mondjak nagyon is tetszett de sajnos suliban vagyunk.

- Szívesen végig nézném hogy mi lesz ebből de óra van! -hallottam meg Aizawa tanár úr hangját.

- Igen én is végig nézném, mindig is akartam látni egy élő meleg szexet. - lelkesedett Mineta mire ilyen undor féleség arcal néztünk rá.

- Mineta fogd vissza magad. - szólalt meg Sero.

- Most hogy így mondod a tiedet és Mináét is megnézném. - nyomott egy perverz mosolyt mire Mina tarkón baszta.

- Húzogasd inkább a farkad, úgy is csak annyi jut neked. - mondta Mina mire elkezdtem nevetni.

- Jó elég! Vissza a terembe mindenkinek. -mondta Aizawa mire Hitoshival fel álltunk a földről és a többiek után mentünk, amikor be értünk a terembe Aizawa magához hívta Hitoshit.

- Hitoshi gyere csak egy picit. - mondta mire oda ment hozzá én meg Mináékhoz, leültem és néztük az eseményeket egyszer csak Aizawa fejen csapta Hitoshit.

- Au bazdmeg ezt most miért? -fogta a fejét.

- Megérdemled idióta.

- Leszarom hagyjál, dilis vén ember. -mondta, majd hátat fordított neki és elkezdett felénk sétálni.

- Mit mondtál!? - kiabált rá.

- Jól hallottad. - ült le mellém.

- Hitoshi gyere vissza még van veled mit meg beszélnem!!! - nézett rá dühösen.

- Nekem nincs! - kiabálta vissza és fejét le hajtotta az asztalra majd sóhajtott egyet.

- Rohamod volt a Wc-ben? - kérdezte Kirishima.

- Ahh, ja de ez most más volt mint a többi. - mondta.

- Hogy érted? - kérdezte Mina.

- Az ájulás szélén álltam nagyon fájt,mindenhol és... - nem fejezte be.

- És? -kérdeztem.

- Sírtam mármint egy könnycsepp lefolyt az arcomról. -mondta.

- És ez miért baj? -kérdezte értetlenül Sero, Hitoshi felkapta a fejét és a fiúra nézett majd le hajtotta a fejét.

- Azóta nem folyt le egy könnycsepp se az arcomról amióta...anyám meghalt. - megfogtam az egyik kezét és össze kulcsoltam ujjainkat.

- Ohhh sajnálom én...

- Semmi baj. - mosolygott és rá hajtotta fejét a mellkasamra, ujjaimat a hajába vezettem és elkezdtem simogatni.

- Biztos nem áll még a meleg szex!? -kiabálta Mineta.

- FOGD MÁR BE TE KERTI TÖRPE!! -kiabált Bakugou.

- Nyugi Katsuki nyugi. - mondta Kiri és nyomott egy csókot Bakugou szájára.

Mikor vége lett mindegyik óránknak elindultunk a kolifelé ahova Hitoshi elkisért.

- Veled szeretnék aludni. - néztem a szemébe.

- Én is veled, ezért fogok mindennap 8-kor át jönni. - mondta mire csillogó szemekkel néztem rá.

- Nálad jobb barát nincs. - nyomtam egy csókot a szájára.

- Majd akkor 8-kor tali mosolygott és el sétált.

Felfutottam a szobámba és bedöltem az ágyamba.

__________________________________

Itt a kövi rész, ne haragudjatok hogy ilyen sokára hoztam de nem volt időm nagyon meg írni de kedvem se :(
Hamarosan jön a kövi.
Pusziii😘😘

 Rózsaszín köd (ShinKami)Where stories live. Discover now