Tanıtım bölümü

196 11 0
                                    

Benim dünyam da büyü gücüne sahip olmayan insanların giremeyeceği bir orman var . Orman tanrıçasının ve onun halkının bölgesi , büyülü yaratıklar , periler ve ruhlar orada yaşayan tüm canlılar onun halkıdır . Ancak orman tanrıçası uzun bir süredir bu dünya da değil yüz bin yılı aşkın süre önce dünyayı korumak için kendini feda etti ve enerjisini dünyanın köküne verdi . O zaman dan beri tanrıça'nın gücü , yaşadığım dünyaya hayat veriyor.

Ben tanrıça ormanın da yaşanlardan biriyim daha doğrusu büyülü yaratıklardan biriyim . Ben nadir görülen safkan beyaz bir kurdum  yüksek bir ruh gücüne sahip olmam dışında fiziksel gücüm ve hızım da yüksek . Büyülü yaratıkların nadir sınıfın da olan çoğu yaratıkta insan formuna dönüşme özelliği vardır tabii bu periler için geçerli değil onlar uzun , ince ve bembeyaz olan varlıklardır , her birinin kanat rengi kullanabildiği büyü türünün rengini alır .

Ormanın dışında olan insanların kralı , Tanrıçanın bedeninin ormanın derinlerinde saklandığına inanıyor ve büyük bir gücün o bedende olduğuna bu yüzden periler ve kralın askerleri sürekli bir savaş halinde , bu beni pekte ilgilendirmese de yaşadığım ormana hasar vermelerini sevmiyorum üstelik diğer yaratıkları da avlıyorlar .

İşte benim dünyam da böyle şeyler oluyor , ha ? Ben mi ? Ah doğru ya benim adım Serene doğduğum dan beri baya zaman geçti galiba , biraz daha yaşarım sanıyordum öldürülmeyi kimse beklemez sonuçta ...

Ormanın VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin