02

147 12 0
                                    

"Benim güzel çocuğum "

Ne kadar güzel ve huzurlu bir ses Tanrıçam sen misin yoksa?

"Evet , benim "

Tanrıçam sizin halkınız canımı yaktı , oysa bana söz vermiştiniz canımı yakmayacaklardı

"Özür dilerim yavrum perilerin arasına asla özgür olmaması gereken bir varlık girdi "

Asla özgür olmaması gereken mi ?

"Bir şeytan çocuğum benimle aynı yaşta olan bir şeytan "

Artık tanrıçam dünya da değil , dünyanın sonu bu sefer geldi galiba ?

"Sana yaşamını geri vericem "

Ama ben öldüm , bu tüm dünyaların kurallarına aykırı

"Şşş sorun yok çocuğum , senin için değil , bu sefer mutlu ol ben dahil tüm tanrılar ve tanrıçalar seni izliyor olacağız "

Teşekkür ederim tanrıçam ...

***
"Mm"

Gözlerimi açtım , hava ! Nefes alabilmek gerçekten güzel bir şey , acı yok tanrıçam teşekkür ederim. 

Mutluluktan patilerimin üzerinde zıplıyordum ve o anda fark ettim .

Ben biraz küçük müyüm ?

Etrafıma baktım ve fark ettiğim nehire yaklaştım  yasımama baktım . Ah evet biraz küçülmüşüm ama çok ta değil .

Şimdi öncelikle bu ormandan çıkmam gerek en azından fuleis ile karşılaşmadan . Nehirin karşısına atladım ve ilerledim bir kaç gün sonunda ormanın sonuna gelmiştim , ancak kurt formunda çıkmam avlanmama sebep olabileceği için öncelikle yakınlarda bir köy buldum ve biraz kumaş çaldım .

Şimdi iyidi , insan bir kız üstelik biraz da yaralı . İnsanoğlunun arasına karışmaya mükemmel .

Kendimi bir taş ile biraz yaraladıktan sonra toprak bir yolu takip etmeye koyuldum o sırada düşünüyordum .

Hafızam kayıp olsa iyi olur en azından soru cevaplamam , tamam ben uyandığımda yaralıydım onun dışında bir bilgim yok mükemmel .

Bir kaç saat yürüdükten sonra at arabası sesi duydum ve arkama baktım iki tane atın bağlı olduğu insanların saman taşıdığı bir araçtı .

"Yardım edin lütfen!"

Çaresiz kız sesiz konusunda biraz fazla mı iyiyim ne .

Araba yanıma geldi ve durdu içinden yaşlı bir çift çıktı . Kadın olanı hemen bana yaklaştı ve kolumdan tuttu .

"Amanın , ne oldu sana böyle , usyus yardım et de kızı arabaya bindirelim"

"T-teşekkür ederim bayan "

Arabaya bindiğimizde adam sürücü koltuğuma geçti bende arkada bayanla oturdum . Bayan eline bir bez aldı ve yaralarımı sildi .

"Bu kadar güzel bir kıza kim böyle bir şey yapabilir ki "

"B-ben hatırlamıyorum u-uya-ndığımda böyleydim "

"Tamam sakinleş pek ciddi bir şeyin yok ama şehire vardığımızda seni hastaneye götürelim daha sonra askerlerden yardım alırız olur mu ?"

Kafamı salladım , insanoğlu kendi türüne karşı acımasız değil gibi .

Hastaneye girdik ve beni tedavi ettiler o sırada sürücü adam ortalıkta yoktu bir süre geçince yanında askerler ile birlikte geri geldi . Askerlerden biri bana iyice yaklaştı .

"Merhaba küçük kız "

"Merhaba "

"Sana biraz soru sorabilir miyim ?"

Kafamı salladım şu an 10 yaşında bir çocuk gibi gözüküyordum insan görünüşümü ayarlayabildiğim için şanslıyım .

"Adını hatırlıyor musun ?"

"Serene , adım serene bunu hatırlıyorum "

"Peki başka bir şey ?"

"Serene sadece bu var , ismim dışında bir şey yok "

"Anlıyorum, peki bu amca ike gelmek ister misin ? "

Askerle gitmek iyi olur gibi bir köyde sakince yaşamak ta güzel olurdu ama eğer bu adamı ikna edersem ve asker olursam onunla savaşabilirim .

"Nereye gidicez amca ?"

Bana uzunca baktı sonra ondan daha genç gözüken diğer adama baktı , birden kocaman bir gülümseme ile bana döndü .

"Bu amcanın ve bu abinin olduğu bir yere "

Askeriyenin yetimhanesi hah istediklerimi bana veriyorlar . Kafamı salladım ve amcanın elini tuttum , insanoğlu kolay manipüle edilebilen bir ırk .

Ormanın VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin