BÖLÜM 1

56 0 0
                                    

"BU HİKAYE ARGO SÖZLER VE KÜFÜR İÇERİR OKUMAK İSTEMEYENLERİN YAVAŞÇA SEKMEYİ KAPATMASI RİCA OLUNUR"

Duşta mal mal şarkı söylerken birden elektiriklerin kesilmesiyle kendimi yerde buldum "bu ne amk!!!" Hemen üzerime bornozu geçirip odaya depar attım.Saat 10:30du hemen piskoya mesaj attım "Bara gitcez sürtük çabuk ol seni bekliyom" Üzerime deri askılı badimi ve deri kotumu giydim makyajımı yaparken aynadan kendime bir alıcı gözle baktım fazla orospu gibi göründüğümü farkedip üzerime ceketimi giydim ve aşşağıya indim içimden beni bukadar serbest yapan şeyin ne olduğunu düşündüm bunun sebebi fazla özgür olmam ailem beniğğ unuttuuğğğ galibağğğğ hemen kendi içsel tiriplerimden çıkıp ayağıma vanslarımı geçirdim bi yarım saat olmuştur heralde diyip melisaya tekrar mesaj attım "nerdesin be kızım bi gelemedin ağaç oldum burda yaa" yanımda bir taksinin durmasıyla yerimde hatim indirirken içindeki melisayı gördüm ve rahatladım hemen yanına binip taksiciye adresi verdik Bindiğimizden beri taksiciyle kesişiyorum taksici olmasa tatlı çocuk ama neyse Sonra bara geldiğimizi farkettim aşşağıya indim veyürümeye başladım arkamdan melisanın bağırmasıyla irkildim "şulee" "ne var lan" "knk şeyi versene" "neyi" "şeyi işte knk" "ya neyi kızım bak çarpcam şimdi şurdan iki tane " "knk parayı diyom şeetsen" "haa öyle desene kızım baştan dalcaktım şimdi burda sana (yazarın burda fazla tepki vermemesinin nedeni zengin olması)parayı verdim ve melisayla beraber içeri girdik içerisi leş gibi sigara ve alkol kokuyordu kokusuyla bile kendimden geçtim o derece yani hemen en köşedeki yerimize geçtik Barmen ne alırdınız diye sorduğunda "hemen bize en ağırından 2 viski " dediğimde barmen ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu ama beni ikiletmeden istediklerimi getirdi ve bende tek seferde dikledim bir yandanda melisa "delimisin kızım sen çarpılcan lan!!!" diyip başımı ütülüyordu Bi tane daha bi tane daha derken 5 6 bardak içki daha içtim melisanın ciyaklamaları artınca daha fazla dayanamayıp yanından kalktım ve piste doğru yürüdüm salak salak dans etmeye başladım heryer tıklım tıklım oduğu için dayayanlardan uzaklaşmaya çalışıyordum tabi ne kadar olursa Tamamen kendimden geçtiğimi anladığımda mal mal bağırmaya başladım ve bir anda belimde bir el hissettim "oh my got bu çocuk çok tatlı " tabi bunu içimden dedim hala dans ediyoduk belimdeki elleri sıklaştığında rahatsız olmaya başladım  belimi ellerinden kurtarıp ona bağırmaya başladım "sen ne yaptığını sanıyosun be piç kurusu!!!" ona bağırdığımda yüzünde piç bir gülümseme oluştu "gerçekten çok tatlı!! ne diyom lan gülümsemesi sinirime gitti ve tokadı bastım gülümseme yerini kızgın yüz ifadesine bıraktığında korkmaya başladım "Bu yaptığın hiç iyi olmadı UFAKLIK!! " Ne? bana ufaklıkmı dedi bu şimdi!! yok sakin olmalıyım gece gece bela alamam başıma hem sonuçta hızlı vurmuştum böyle tepki vermesi normal derken yanımıza bi kız geldi üniformalarından burda çalışan biri olduğunu anladım  "Onur bey barın çıkışında kavga çıktıda bi bakarsanız " Nee!! ONUR BEY mi?? buranın sahibimi yani şimdi ben sessizce onları izlerken adının Onur olduğunu öğrendiğim çocuk kıza cevap verdi "tamam,siz biraz bekleyin ben geliyorum " kız gitti ve bana bakarak konuşmaya başladı "şimdi gitmem lazım ama bu iş burda bitmedi o tokadın hesabını vereceksin seninle sonra görüşeceğiz UFAKLIK!! " ff sinir işte ben arkasından mal gibi bakarken melisanın geldiğini farkettim bana soru soran gözlerle bakıyordu "Ne " dedim ve arkama bakmadan bardan çıktım Arkamdan gelirken bir yandan da "o yanındaki çocuk sana ne dedi! " "sana dokundumu! " "niye cevap vermiyosun şulee!!"diye bağırıyordu ben hiçbir sorusuna cevap vermeden taksiye bindim ve eve gittim Soğuk bi duş aldım bu akşam olanları düşündüm ama sonra uykuya daldım...

İÇİMDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin