3.fejezet

4 2 0
                                    

Rengeteg kérdés hullámzott a fejében, ám az összeset elnyomta a közelgő léptek hangja. Lena írását összegyűrte, majd a zsebe mélyére nyomta.
- Sziasztok lányok!- köszönt Lena a belépő hölgyeknek.
- Szia Helena!- köszöntek egyszerre
Lizzy épp csak egy pillantást vetett rá, majd a könyvtár legtávolabbi pontjában olvasgatni kezdett.
- Szia! Én Anne vagyok, ő pedig itt Vivienne. A barátnőnk ott hátul pedig Lizzy.- mutatkozott be az egyik lány, majd a másik is.
- Én Alexander vagyok, de szólítsatok kérlek Alexnek. Szerettek olvasni?-tette fel a világ legbugyutább kérdését a fiú. Hiszen miért jöttek volna a könyvtárba, ha nem szeretnének olvasni?- Akarom mondani, milyen könyveket szerettek olvasni?
- Én a romantikus regényeket szeretem.- kezdte Vivienne
- Én jobban kedvelem a krimit.- folytatta Anne.- Liz jobbára horrort olvas, vagy a város történetét, de mindent szeret.-válaszolt Anne, barátnője helyett is.
- És mondjátok csak, Elisabeth esetleg akadályozott a beszédben, vagy csak nem szimpatizál velem?- érdeklődött tovább
- Liz nem az a társalgó típus.-vonta meg a vállát Vivienne.
A lányok egy-egy könyv társaságában leültek valahova Elisabeth közelében.
A nagy csendben Alexandernek volt ideje megemészteni az olvasott sorokat.
- Szegény Elisabeth!-gondolta magában. Ő sosem tudná elképzelni az életét Becca nélkül. A komor és szürke hétköznapok egyetlen fénysugara volt neki a húga.
- Mondd csak Alex!-szólította meg Vivienne-Te itt tulajdonképpen mit is csinálsz?
- Ami azt illeti, éppenséggel magam sem tudom. Mrs.Conrad utasítására vagyok itt, Lena pedig még nem adott feladatot.- válaszolt egyszerűen Alex.
- Szóval a semmiért fizetnek téged. Mit is várjon az ember egy magad fajta, elkényeztetett sznobtól?- jegyezte meg Elisabeth fel sem nézve a könyvéből.
- Tudod Elisabeth, önkéntes vagyok itt, mivel a szüleimé a hely. A közhiedelemmel ellentétben, nem szeretek semmit sem csak úgy megkapni, szeretek megdolgozni a dolgokért.
- Oh, és akkor most tapsoljalak meg amiért úgy viselkedsz mint egy ember? Gratulálok!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 04, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SzabadonWhere stories live. Discover now