A könyvtárban tipikus régi könyv illat volt. A könyvtáros nő, nem egy öreg, zsémbes nő volt, aki minden hang után rád ordít hogy "Shhht!". A hölgy(név szerint Ms.Fields) egy huszas éveiben járó, dús, szőke hajú lány volt.
- Te vagy Alexander?- szólította meg a fiút
- Igen. Mrs.Conrad küldött...
- Tudom, tudom. Tudod, sokat meséltek nekünk rólad, és a húgodról. Tudtam hogy szeretsz olvasni, így elintéztem hogy nekem kelljen segítened, de ne aggódj, ide csak Lizzy és a barátai jönnek.
- Lizzy?
- Vörös haja van. A szemei...tudod...
- Heterokróm. Láttam már, de nem tűnt barátságosnak...
- Tudod, van egy húga Lisa aki eltűnt, kb. 3 napja. Minden nyom nélkül. Mrs.Conrad az egész helyet átkutatta, de a lánynak se híre se hamva nem volt.
- Csak úgy? A holmijával együtt?
- Igen. De nem ő az első. Összesen 3 gyerek tűnt el, és azóta sincsenek meg.
- Te jó ég!
- Ugye!? De volt valami, amiben hasonlítottak ugyanis...
- HELENA!- kiáltotta Mrs.Conrad- Ugye nem azzal a badarsággal eteted szegény fiú fejét, hogy itt veszélyben vannak a gyerekek?!
- Nem, Nem én csak...- kezdte remegő hangon
- Ms. Fields-el csak könyvekről beszéltünk. Miért? Talán valami gond van?- hazudott Alex
- Nem, Alexander. Beszélgessenek csak tovább. - mondta, majd egy megvető pillantás után kiment a könyvtárból.-Ne haragudj Helena, nem szeretném ha kirúgnának miattam...-mondta Alexander, mikor Mrs.Conrad lépteit a folyosó túl oldaláról hallotta.
- Nyugodj meg, engem innen nem valószínű hogy ki fognak rúgni. Senki sem jelentkezne a könyvtáros munkára rajtam kívül. Mindenki szerint éjjel hangok szűrődnek ki innen, pedig maximum tízen látogatják egy héten belül a könyvtárat. - fecsegett tovább Helena.
-Figyelj Helena....
-Lena. Csak Lena.
-Szóval Lena...Mit is kezdtél el mesélni Lizzy húgáról?-tért vissza arra a témára ami foglalkoztatta.
-Jajj tényleg! Szóval ugyebár összesen 4 gyerek tűnt el...-kezdett bele ismét, amikor Mrs. Conrad megjelent.
-Helena kedves, nagyon úgy tűnik hogy egy lakatot kell beszereznem, ugyanis nem tudod csukva tartani a szádat!- szólt mogorván a hölgy.
Mrs. Conrad távozását követően Lena egy papírra vetette hosszú mondandóját, ami bő fél órába telt, tekintettel a terjedelemre, arra hogy egy-egy sort áthúzott, maj újra írt, de végül elkészült vele, majd át nyújtotta Alexandernek. A papíron a következő volt olvasható:
" Szóval ugyebár 3 gyerek tűnt el. Az első Katy volt, aki a szobatársai állítása szerint épségben hagyta el a szobát, ugyanis elindult csillagokat nézni a barátjával, de a fiúhoz már nem ért oda. Egyszer csak nyoma veszett, egy napra rá az összes holmija is felszívódott. Nagyjából egy héttel később Veronica tűnt el, aki csak egy nővért keresett, mivel szörnyű fejfájás gyötörte. Katy-hez hasonlóan őt sem láttuk az óta. Innentől kezdve bevezettek pár szigorítást. (Pl.: Tilos éjszaka, felügyelő nélkül bóklászni) Aztán ugyebár Lisa, mind közül a legfiatalabb, Lizzy-hez tartott éppen, mikor nyoma veszett.
Na már most, az biztos hogy mind a négyen éjjel tűntek el, egy hét különbséggel valamint mindegyikük lány. Több össze függés nincsen, még csak külsőleg sem, mivel Katy haja barna, a szeme szintén, Veronica egy szőke hajú, kék szemű szépség, Lisa pedig egy vörös hajú, zöld szemű kicsi lány.
Ennyit tudok az ügyről, plusz még azt hogy egy hete volt kb. az utolsó eltűnés"
Alexandernek szüksége volt néhány percre, hogy felfogja az olvasottakat.
YOU ARE READING
Szabadon
Mystery / ThrillerA 18 éves Alex és húga Becca önkéntesnek állnak a St.Horries Intézetben, ami a szüleik pénzéből áll még fent. De ez a hely mindenkit megváltoztat. a gyerekek akik itt laknak, eltűnnek. Egyre több rejtély övezi az intézetet, de ki fog fényt deríteni...