2

1.8K 141 73
                                    

"Hyunjin, kalk hadi!"

Deprem olurcasına sarsılan beden hâlâ açamadı gözlerini güne. Ne vardı beş dakika daha verse?

"Minho, lütfen biraz daha uyuyayım..?"

"Geç kalacağız, aptal lama! İlk ders Fizik! Bilmiyorsun sanki hocayı. Manyağın teki!"

"Off, tamam kalkıyorum."

Homurdanarak doğruldu ve ellerini minik toplar haline getirerek gözlerini ovuşturdu. Minho, gördüğü manzara karşısında sevgilisinin tatlılığına dayanamayıp dolgun dudaklarına ve yüz hatlarına kelebek öpücükler bırakmaya başladı. Hyunjin bundan hoşnut bir biçimde benimseyip daha fazlası için boynunu sevgilisine doğru eğdi.

"Hazırlan hadi uykucu! Gerçekten geç kalacağız."

"Tamam, tamam. Kalktım işte!"

Yuvarlanarak yataktan aşağıya kendini bıraktı Hyunjin.

"Aahh! Belim!"

"Napıyorsun lan manyak mısın?!"

"Off, uyanayım diye yapmıştım. Fazla oldu felç kaldım sanırım."

"Salaksın, Hwang ama seviyoruz işte katlanacağız."

"Mmh, canım sevgilim beni sevmiyor! Neden yaşıyorum, ha?! Neden?!"

"Eminim ki drama yapmak için."

"Haklısın, yüzümü yıkayıp geliyorum. Kahvaltı hazır mı?"

"Ha ha ha beyefendiye bak! Tabii ki değil. Yolda alırız bir şeyler."

"Mızıkçı."

"Aptal lama."

Gülüşürken Hyunjin lavaboya girip günlük işlerini halletti. Minho da o sıra ayna karşısında kendini insana benzetmeye çalıştı. Mâlum o bir heykel.. (🤭)

Minho beyaz üst siyah pantalon ile günlük sıradan bir kombinle kendini tamamladı. Sonuçta okul için pekte özenerek hazırlanmasına gerek yoktu. Hyunjin de lavabodan çıkıp üzerine Minho'dan tek farkla siyah tişört geçirerek sarı saçlarını ön plana çıkarttı.

"Küpelerimi görd- Ah tamam buldum."

"Bir de geç kalacağız diyor.."

"Kapa çeneni. Islak peçete yemek istemezsin."

"Kim sevgilisini böyle tehdit eder, ha?"

"Ben, Yüce Lee Minho ederim."

Göz kırparak çantasını aldı ve çıktı. Hyunjin'de peşinden göz devirerek çıkarken aceleyle ayakkabılarını geçirdiler ve okul için yola koyuldular.

"Fırına uğrayalım, çok acıktım?"

"Evet, bende."

"Şu köşedekine uğrayalım mı?"

"Hangi köşe?"

"Salak mısın Cemile?"

"Sen yine Türk dizi mi izledin?"

"Ne alaka?"

"Hiç."

Minho'nun 'aptal mısın aq' bakışlarından kaçıp daha hızlı adım atarak kaçan Hyunjin'e kıkırtılarını sundu Minho. Türk dizilerini Cardi B'den görmüş ve bir anda izlemeye başlamıştı. Minho'nun emin olduğu tek şey o dizilerin Hyunjin'i çok etkilediğiydi. Geçenlerde de 'Fes kafama, kafam duvara, duvar kafama' diye şarkı(?) söylüyordu çünkü. Ne garip insanlardı şu Türkler..

dance with the devil, hyunhosung.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin