Hej! to moja pierwsza książka.
Będzie ona pisana raczej wolno, ale będę robić rozdziały na zapas.
Czasami dodam muzyczkę do rozdziału żebyście poczuli klimat ;)
Jeżeli jesteś nietolerancyjny/a nie czytaj tej książki.
A teraz pora na opis postaci. Nie będę dawała zdjęć, aby wasza wyobraźnia zaczęła działać.
____POSTACIE____
Oliver:
lat 16
Nie wysoki brunet, średniej postury coś około 178cm wzrostu. Kocha zwierzęta najbardziej koty. Ubiera się w stylu soft boya. Jego najlepszą przyjaciółką jest Luna, której może powiedzieć wszystko tylko ona wie o jego sekrecie i koncie na instagramie.
Luna:
lat16
Słodka blondynka z krągłościami, ma niedoskonałości lecz je kocha. Uwielbia wszystko co związane z żabami, truskawkami, czapeczkami dla zwierząt, które sama robi, tiulowe sukienki w kwiaty to jej słabość. Jej gejowy instynkt nigdy jej nie zawodzi i ma teorie na temat swojego przyjaciela ale ich mu nie powie.
Lucas:
lat17
Wysoki blondyn na oko 184cm, który ze swoją orientacją się nie kryje lecz po ciuchach i po zachowanie tego nie rozpoznasz, ale po tym jak patrzy na niektórych chłopaków nie masz już wątpliwości. Uwielbia gotować dla tych, których kocha. Dżinsowe kurtki wręcz uwielbia, jego słabością jest również farbowanie włosów na których punkcie ma bzika.
Marcus:
lat17
Wysoki około 190cm, czarne kręcone włosy. Ma wysokie ego ale potrafi być miły i słodki, lecz tylko dla ludzi którym ufa. Lucas jest dla niego jak brat po śmierci swoich rodziców. Lubi czasami zapalić, ale jak sam twierdzi nie jest nałogowcem.
Inne postacie dojdą później.
CZYTASZ
Morska Bryza
Romance16 letni Oliver jedzie na obóz letni, aby zapomnieć o swojej dawnej miłości a tam spotyka tego jedynego lecz dowiaduje się o tym za późno. HEJ TO JA Z 2024 Już nigdy nie zrobię update tego story. This shit is so embarrassing 😭