2, taehyung'un minik hazinesi

641 66 10
                                    




"Peki sonra ne olmuş hyung?" Büyük olan, küçük olanın karnında birleştirdiği ellerinden birini onun yumuşak saçlarına atarken hikayeye devam etti.

"Sonra cadının lanetini bozmuşlar ve sonsuza kadar mutlu yaşamışlar." Jeongguk mutlu sonla biten hikayeye memnunca mırıltılar çıkartıp arkasındaki bedene daha çok sokulduğunda huzurla gözlerini kapatmıştı.

Bu eve taşınalı iki ay oluyordu ve hyunguna çok fazla alışmıştı küçük olan. Çünkü o diğerleri gibi onu dışlamıyor, ya da küçük olduğunu söyleyerek onunla vakit geçirmekten kaçınmıyordu.

Her gece yatmadan önce uyuyana kadar hikaye okuyordu mesela minik olana. Sonra oyuncaklarıyla oynarken yanında duruyor, ödevlerini yaparken ince beli ağrımasın diye sandalyede arkasına yastık koyuyordu. Saçlarıyla oynanmasına bayılan küçüğünü hiçbir zaman kırmıyor, yüzündeki sıcak tebessümü bir saniye eksik olmadan devamlı onu seviyordu. Yatağın altındaki canavarlardan ve karanlıktan da korkmuyordu artık Jeongguk. Nasıl olsa hyungu yanındaydı ve o, ona hiçbir şeyden korkmamasını kendisinin onu her şeyden koruyacağını defalarca söylemişti.

Hayranlık duyuyordu büyük olana. Esmer teni, büyük yapılı bedeni, siyah saçlarıyla mükemmeldi onun için hyungu. Büyüdüğünde onun gibi olmak istiyordu.

"Güzel rüyalar gör bebeğim." Taehyung boğuk sesiyle mırıldanarak konuştuğunda kucağındaki bedenin çoktan uyuduğunu görmüştü. Parmak uçlarını nazikçe yanağında gezdirdiğinde kolları arasındaki güzellik karşısında titrek bir nefes aldı.

Jeongguk ve ailesini çoktan öldürmüş olmalıydı. Çünkü bu eve kim gelirse gelsin korkunç sonları hepsinin aynı olmuştu. Ta ki bugüne kadar.

Minik başını göğsüne yaslamış bu ufaklık tüm düzenini bozmuştu. Değiştiriyordu onu fark etmeden. Her şeyden bihaber olan saf kalbi Taehyung'a çok fazla geliyordu ve o büyüdüğü zaman ne olacak sorusunu kendisine sormadan edemiyordu.

Yine de bunu düşünmeyecekti bir süre daha. Yüzyıllar sonra sahip olduğu bu hazinenin kıymetini bilecekti. Ve bu her şeyden güzel minik hazinesini kimseyle paylaşmaya niyeti yoktu.







uwu

haunted, taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin