5, yeni arkadaş park jimin

501 71 9
                                    




Jeongguk kendisini annesinin yoğun çabaları sonucu kalabalık bir ortamda bulmuştu. Kızlı erkekli gruplar oluşturmuş yaşıtları kendi aralarında oynarken o sadece uzaktan izlemekle yetiniyordu.

Çekindiğinden değildi. Sadece, buraya gelmeyi başından beri istememişti. Şu an hyungunun kucağında ona saçını sevdiriyor olabilirdi.. Hem belki ona yine masallar anlatırdı. Uslu bir çocuk olup ödevlerini erkenden bitirip oyun oynamadan yatağa girerse belki şarkı bile söylerdi.

Ama şu an ne mi oluyordu? Ne olduğunu bilmiyordu güzel çocuk ama bildiği kesin bir şey varsa o da bu yerde saydığı güzel şeylerin hiçbirinin olmadığıydı!

Yanaklarını sıkıntıyla şişirip minik kollarını sinirle birleştiğinde ayakta durduğundan dolayı bacaklarının yorulduğunu hissetmişti.

Çaresizce boş bulduğu banklardan birine oturduğunda yanında oturan tombul yanaklı çocuğu umursamıyordu.

"Hey, merhaba. Adım Park Jimin!" Gelen sesle başını hafifçe yanına çevirdi. Sarışın saçlı çocuk gülümseyerek ona elini uzatmıştı.

Huysuzlanmak istemişti ama düşününce belki de bir arkadaştan zarar gelmezdi. Çekinerek elini onunkine götürüp hafifçe karşılık verdi.

"Jeon Jeongguk." Utanıp başını eğerek konuşan güzel çocuğu sevmişti Park Jimin.

"Beraber oynayalım mı?" Gözlerini ayakkabılarından çekip Jimin'e çevirdi Jeongguk.

"Ne oynayacağız ki?"

"Salıncakta birbirimizi sallayalım!" Jeongguk salıncaklara bayılırdı. Bu düşünceyle önce gözleri sevinçle açılmıştı. Belki de buraya gelmek o kadar da kötü bir fikir değildi.

Ama sonradan aklına gelen anılarla tekrardan bakışlarını ayakkabılarına çevirdi. Aslında hyungu izin vermişti salıncağa binmesine, yine de olur da düşerse kendisine kızacağını bildiğinden korkmuştu.

Başını üzülerek eğen çocuğu izleyen Jimin, istemediğini anlayarak uzatmamıştı. Ardından onu neşelendirmek için komik şeyler anlatmaya başlamıştı.

O sırada Bayan Jeon uzaktan karnını tutarak gülen iki çocuğu izlerken kendini biraz daha rahatlamış hissediyordu.

Jeongguk er ne kadar buraya gelirken huysuzlanmış olsa da, gelecekte hyungundan sonra en yakın arkadaşı olacak çocukla burada tanışacağını bilmiyordu.

Ve gelecekle ilgili bilmediği bir diğer şey ise, hyunguyla kesinlikle arkadaş olarak kalmayacağıydı.







teyung yoktu bölümde
ühü
jungkoo da çok asosyaldi ama
artık daha az asosyal

haunted, taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin